27.02.2013
Andre møte med forumet
Noen tips til hvordan skjule magen? Ikke lyst at folk skal se det da jeg kun er 5 uker på vei. Men når man går gravid med nr. 4 så får man jo mage fort men trenger tips...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luft i magen er greit, men har ikke godt over for min del i vertfall. Er 8+1 i dag. Har ikke forstoppelse eller luft som må ut, så vet ikke hvorfor jeg er så oppblåstLuft i magen lager gravid mage tidligdet går over etterhvert...
straks 7 uker, nå plages jeg ikke med luft derfor er magen flat igjen
![]()

Oi du har jo skikkelig babymageLuft i magen er greit, men har ikke godt over for min del i vertfall. Er 8+1 i dag. Har ikke forstoppelse eller luft som må ut, så vet ikke hvorfor jeg er så oppblåster andregangs, men fikk ikke oppblåst mage sist. Mannen sier at familien kommer til å se det :-( Vis vedlegget 118535Vis vedlegget 118536
Ja, er redd for det :-/ skulle gjerne sjult den til etter ul om 3 uker, mest pga 4 åringen, så det er litt mer sikkert at alt er ok.Oi du har jo skikkelig babymageDen kommer nok til å røpe deg snart ja
![]()
Du er god om du klarer å holde dette skjultJa, er redd for det :-/ skulle gjerne sjult den til etter ul om 3 uker, mest pga 4 åringen, så det er litt mer sikkert at alt er ok.
Men med både min familie og svigers bare 3 min unna, så blir det ikke lett nå det er sommer og sol...![]()
Så spørst om jeg blir avslørt nå i konfirmasjonen til min søster :-s
Du er god om du klarer å holde dette skjult![]()

Min mage er som dinLuft i magen er greit, men har ikke godt over for min del i vertfall. Er 8+1 i dag. Har ikke forstoppelse eller luft som må ut, så vet ikke hvorfor jeg er så oppblåster andregangs, men fikk ikke oppblåst mage sist. Mannen sier at familien kommer til å se det :-( Vis vedlegget 118535Vis vedlegget 118536