Skjule graviditet i bryllup

Elise95

Glad i forumet
Hei! Skal i bryllup i helgen, hvor det er fri bar og ikke lov med medbrakt drikke. Vet ikke om jeg er gravid enda, er bare 6dpo i dag. Men skal selvsagt teste før jeg drar i bryllup. Så det jeg lurer på, er at om jeg er gravid, hvordan skal jeg klare å skjule det? Alle skjønner det jo hvis jeg ikke drikker. Var inne på tanken å fylle en tom vinflaske med alkoholfri vin. Men det går jo ikke når det ikke er lov med medbrakt. Så trenger litt tips! Vil ikke at folk skal vite at jeg er gravid SÅ tidlig! Å si at jeg går på antibiotika og lignende funker ikke å si til slekta mi :p

Hent deg drikke men gi det til mannen ;-) evt ha jus/saft å lever til bartender. (Hvis det er skjenkebevilling med bartender) forklar situasjon, å betale han sjenke det kun til deg :-) skal i ikke mindre enn 2 bryllup og et utdrikningslag, så her har jeg forberedt mannen på det kan hende han blir rimelig full:p

Hent deg drikke men gi det til mannen ;-) evt ha jus/saft å lever til bartender. (Hvis det er skjenkebevilling med bartender) forklar situasjon, å betale han sjenke det kun til deg :-) skal i ikke mindre enn 2 bryllup og et utdrikningslag, så her har jeg forberedt mannen på det kan hende han blir rimelig full:p
Genialt forslag! Får bare håpe det ikke er kjentfolk som står i baren :p skal i enda er bryllup i august også, så bittelitt stressa over det også :p

Kan dog bli litt vanskelig da det ikke er lov med medbrakt.. :/

Genialt forslag! Får bare håpe det ikke er kjentfolk som står i baren :p skal i enda er bryllup i august også, så bittelitt stressa over det også :p
Hehe! Ser den ;-) har begge i aug her :-) håper både for meg å deg at vi er gravide OG klarer å skjule det ;-)

Aner ikke, med tanke på at det ikke er lov med medbrakt.. Vil tro de serverer alkoholfritt også.
Medbrakt menes med alkohol. Det har med lisensen til skjenkebevillingen å gjøre:-) så alkoholfritt er lov. Men de serverer nok alkofritt og, var bare hvis du ikke skulle avsløre deg med å drikke noe annet ;-)

Medbrakt menes med alkohol. Det har med lisensen til skjenkebevillingen å gjøre:-) så alkoholfritt er lov. Men de serverer nok alkofritt og, var bare hvis du ikke skulle avsløre deg med å drikke noe annet ;-)
Okei, nei da kan jeg prøve å få tatt med noe alkoholfritt selv :)

Klart de serverer alkoholfritt!
Bare be de om å lage en alkoholfri deink til deg, ingen ser det om du deikker en alloholfri mohito eller cola og razz uten razz. Er det drinkglass med isbiter og sugerør så merker ingen forskjell.

Selv er jeg ikke alltid like glad i å drikke for har bodd litt langt med drosje, så har vært ofte ute uten å deike alkohol men bare latt som (jepp, folk aksepterer ikke at man ikke drikker, men tror de man drikker så er det hiv og halloi), og der funker gull.
Og folk rundt deg blir fulle så de merker det ikke alikevel.

Okei, nei da kan jeg prøve å få tatt med noe alkoholfritt selv :)
Alkohol fri vin er å anbefale. Smaker vin, ser ut som vin, bare uten alkohol;-) du kan feks få mannen til å levere den i baren å be at du får kun fra den :-) vet av erfaring at det går smooth :D masse lykke til :-)

Back
Topp