Skjer det igjen?

Marte-O

Prøver....
Hei, alle sammen. Jeg har akkurat lagd meg en bruker her inne, da jeg er litt forvirret/usikker og bekymret. Jeg har en datter som er født i 2009, en gutt som er født i slutten av 2012. Begge er friske å fine
smile.gif
Problemer og bekymringen min er, i november i år, så hadde jeg en SA. Jeg håper på å bli fort gravid, og tok en test for en uke siden, og der stod det " GRAVID", Yes! Jeg kunne ikke tro mine egne øyner, jeg var overlykkelig. Endelig skjedde det. I går morges begynte jeg å blø! Verden min raste! Nå skjer det igjen! Måtte ta på meg bind, jeg blødde ikke mye, men jeg hadde blod på trusa. Det var litt rosa i starten. Jeg gikk å la meg i sengen å gråt. Følte det kom mere blod. Med bind så mener jeg tynt truse innlegg. For det er ikke så mye blod. Så fikk jeg smerter nederst i magen, og tankene mine er på det at jeg har en SA. Jeg ble plutselig veldig svimmel og veldig kvalm. Jeg har fortsatt å blø, ingen klumper enda, det er rødt, friskt blod. Hvis jeg fortsatt er gravid, så er jeg 6+1. Har dette skjedd med noen, og hva evt var det? Kan jeg ha hatt 2 SA på 4 mnd? Jeg er 23 år gammel "/ Håper på mest mulig svar..

Hører i grunn ut som SA. men skal ikke påstå noe. Vet hvordan det er å gå igjennom det og det er ikke kjekt. Prøv å tenke positivt og få en klem fra mannen din. Kan kanskje hjelpe å ligge litt i en armkrok når en har det vanskelig.

• Liker
Reactions: N&R
Hører i grunn ut som SA. men skal ikke påstå noe. Vet hvordan det er å gå igjennom det og det er ikke kjekt. Prøv å tenke positivt og få en klem fra mannen din. Kan kanskje hjelpe å ligge litt i en armkrok når en har det vanskelig.
Hvis det er SA, vet du ca hvor lenge man blør? Sist gang mener jeg at jeg blødde i noen timer, så kom " klumpen", så blødde jeg i en uke... Blør mindre nå.. Hmm

Tusen takk. Jeg blør faktisk mindre, håper jeg ikke mister igjen. Har drevet å lest rundt på nettet, men det forvirrer meg bare "/
Internett er skummelt! Prøv å slappe av. Hvis det er en sa så er det ingenting du kan gjøre til eller fra

• Liker
Bra du har time til lege! :) Ønsker deg all lykke og håper det er ufarlig!

-Taster fra appen-

• Liker
få legen til å ta blodprøve for å måle hcget.. da jeg gikk med yngste sønnen min blødde jeg skikkelig mensen blødning av og på i 3 dager men jeg var fremdeles gravid å sønnen min blir 1 år om 2 mnd :)

så bra du har sluttet å blø, jeg blødde likt som du beskriver sa når jeg hadde sa

Hvordan går det med deg?

Fra tlf :)
Det går bra, var hos legen min idag. Først sa hun at det helt normalt å ha SA to ganger på rad.. Hun sendte meg til spesialist, som jeg da må ringe i morgen tidlig. Jeg tok en HCG prøve, å får ikke vite svaret før om 4 dager. Hvis jeg ikke hadde fått time hos spesialist før onsdag så skulle jeg komme tilbake for å ta en ny HCG.. Har veldig mensenmurringer nå, så vet egentlig ikke helt hva som skjer..

Jeg fikk svaret på hcg prøven dagen etter litt ut på dagen da. Tror jeg hadde prøvd å ringt kontoret for å se om svaret var kommet. Jeg tok hcg prøve i dag og skal ringe etter 12 for å høre om svare er kommet.

Håper virkelig alt er bra med eg og at du får komme raskt inn til spesialist.

Krysse fingrane for deg :) Og håpe på at spiro e der endå :)
Har tatt hcg i dag eg og, men berre blødd bittelitt i helgo, så håpet e der fremdeles hos meg.

Jeg fikk svaret på hcg prøven dagen etter litt ut på dagen da. Tror jeg hadde prøvd å ringt kontoret for å se om svaret var kommet. Jeg tok hcg prøve i dag og skal ringe etter 12 for å høre om svare er kommet.

Håper virkelig alt er bra med eg og at du får komme raskt inn til spesialist.

Tok du HCG prøve i dag? Ringer du til legen din da, eller hvor er det du ringer henn? Etter klokken 12 på natten mener du? Jeg skal visst ringe spesialisten i morgen halv 10. Hva er det dem evt sjekker der egentlig? Tenker som ikke legen min kan sjekke? Var hos en som var vikar for min lege i dag, og hun sa at jeg måtte til spesialist, men jeg spurte ikke helt hvorfor..

Back
Topp