Skjer det igjen?

Krysse fingrane for deg :) Og håpe på at spiro e der endå :)
Har tatt hcg i dag eg og, men berre blødd bittelitt i helgo, så håpet e der fremdeles hos meg.

Tusen takk! Håper virkelig det jeg også, men er desverre litt usikker.. Håper virkelig at det går bra med spirrivippen din også! Når får du svar på HCG'n din da?

Tusen takk! Skal til sosialist forhåpentligvis i morgen..
Spesialist? Mener du en gynokolog da eller?

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Tok du HCG prøve i dag? Ringer du til legen din da, eller hvor er det du ringer henn? Etter klokken 12 på natten mener du? Jeg skal visst ringe spesialisten i morgen halv 10. Hva er det dem evt sjekker der egentlig? Tenker som ikke legen min kan sjekke? Var hos en som var vikar for min lege i dag, og hun sa at jeg måtte til spesialist, men jeg spurte ikke helt hvorfor..
Hun mener kl 12 på dagen. Man kan ikke ringe et legekontor på natten ;-) Man ringer dit man tok hcg prøven, i åpningstidene. Vet ikke helt hva du mener med spesialist, men hvis det er gynokolog det er snakk om, sjekker han kanskje med ultralyd og en gynekologisk undersøkekse for å se om alt står bra til med spiren og om hjertet slår selvfølgelig.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Tusen takk! Håper virkelig det jeg også, men er desverre litt usikker.. Håper virkelig at det går bra med spirrivippen din også! Når får du svar på HCG'n din da?
Får vel svar på første prøve i dag, og må ta ny prøve i måro. Den rekne eg med å få svar på på torsdag :)
Håpe da går bra hos deg og :)

Jeg ringte legen min nå, får å høre om svaret på HCG prøven.. Den var under 5, så da er jeg ikke gravid lengre! Trist :(

Ååh :') så trist! Trøsteklem!! (Tror jeg følger i dine spor desverre)...

Uff...Ikkje ein sånt svar me ville du skulle få :(
Masse lykke til med vidare prøving ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: N&R
Uff trist:( håper neste spire sitter som støpt!

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: N&R
Får håpe ingenting galt har skjedd!!
Jeg har tilsammen i dag blødd 3 dager.. Hva med deg?
Det har vært litt blødning av og på hele tiden egentlig. Har aldri blødd mye av gangen.. Men fargen endret seg fra rosa til rød på lørdag kveld. Søndag blødde jeg ingenting. I går blødde jeg litt igjen og samme i dag...

Tok du HCG prøve i dag? Ringer du til legen din da, eller hvor er det du ringer henn? Etter klokken 12 på natten mener du? Jeg skal visst ringe spesialisten i morgen halv 10. Hva er det dem evt sjekker der egentlig? Tenker som ikke legen min kan sjekke? Var hos en som var vikar for min lege i dag, og hun sa at jeg måtte til spesialist, men jeg spurte ikke helt hvorfor..
Jeg tenkte 12 på dagen. Jeg de hadde ikke fått svarene når jeg ringte i dag, hadde ikke tid å ringe opp igjen. Er ringe til legekontoret de får det elektronisk. Vet ikke hva spesialister gjør. ul kanskje?

Å så kjedelig, du får prøve igjen. husk fortsatt håp til 2014 baby

Så trist. Lykke til videre. ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tenkte 12 på dagen. Jeg de hadde ikke fått svarene når jeg ringte i dag, hadde ikke tid å ringe opp igjen. Er ringe til legekontoret de får det elektronisk. Vet ikke hva spesialister gjør. ul kanskje?

Okei. Ja, spesialistene tar GU og ultralyd :)!

Back
Topp