Skjøre knapper fra Ull-Rik?

murmel

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
5b63f69c0e10e7ca22543200793120f1.jpg

Vi brukte denne dressen fra Ull-Rik for første gang, og knappen falt av... Jeg tror ikke at jeg har lyst til å forsøke å reparere den selv, jeg er redd for at delene løsner igjen og at småen kan skade seg på dem.

Andre med lignende erfaring? Ville dere latt dette passere, eller ville dere gått i dialog med Ull-Rik? Kjøpt via nettbutikk...

Last edited:
Ville tatt den med tilbake til butikken. Forhåpentligvis er det bare den som er slik og dere kan få en ny

Kjøpt via nettbutikken til Ull-Rik, men jeg får vel skrive til dem og spørre om mulighet til å reklamere e l...

Kjøpt via nettbutikken til Ull-Rik, men jeg får vel skrive til dem og spørre om mulighet til å reklamere e l...
Legg ved bildet og presiser hvor farlig dette kan være så sender de deg iallfall en ny en og kanskje noe trøst :)

Er det mulig... Jeg spurte om å få reklamere på produktet. Fikk ja til svar. Jeg foreslo selv å få tilsendt ny vare som alternativ til pengene tilbake. Åpnet posten i dag - der lå den samme dressen, reparert. Hva slags reklamasjon er dette? Hva hadde dere gjort?

Er det mulig... Jeg spurte om å få reklamere på produktet. Fikk ja til svar. Jeg foreslo selv å få tilsendt ny vare som alternativ til pengene tilbake. Åpnet posten i dag - der lå den samme dressen, reparert. Hva slags reklamasjon er dette? Hva hadde dere gjort?

Hm, dårlig...men de har vel lov til å gjøre dette.
Husker når mannen kjøpte seg en dyr bukse engang. Der raknet det i sømmen, fikk tilbake samme buksen bare forsterket. Tror de kan gjøre det noen ganger før du faktisk kan kreve ny vare. Dessverre.
Da fikk vi som forklaring at det ikke var opp til butikken nødvendigvis, men levrandøren eller merke da. Så butikken sendte buksen til Italia og de valgte reparere den. Det som skjedde var at det samme skjedde igjen...

Back
Topp