Skjønner ingenting

Så trist å høre :-(
 
Det var leit å høre. Lykke til med operasjon.
 
Åh, nei! Det var utrolig leit! Sender deg mange positive tanker, og vil ønske deg masse god bedring. Klem.
 
Tenker på deg :-( utrolig trist å høre. Håper alt går bra og at det går din veg raskt igjen
 
Takk for gode tanker og ord. Det var utrolig kjedelig dette her, men de sier at å bli gravid på naturlig vis igjen ikke skal være noe stort problem. Nå har de valgt og ta cellegift sprøyte på meg HCG hadde begynt å synke siden torsdag. Så da mente de det var den beste løsningen.
Skal få sprøyten senere i dag.
 
Takk for gode tanker og ord. Det var utrolig kjedelig dette her, men de sier at å bli gravid på naturlig vis igjen ikke skal være noe stort problem. Nå har de valgt og ta cellegift sprøyte på meg HCG hadde begynt å synke siden torsdag. Så da mente de det var den beste løsningen.
Skal få sprøyten senere i dag.

De droppet operasjon altså?
utrolig kjipt når slikt skjer, men svangerskap utenfor livmor kan være ganske farlig så du er "heldig" at det ble oppdaget så tidlig! Her endte svangerskap utenfor livmor med hasteoperasjon da egglederen min sprakk og jeg fikk indre blødninger!

God bedring til deg
 
De droppet operasjon altså?
utrolig kjipt når slikt skjer, men svangerskap utenfor livmor kan være ganske farlig så du er "heldig" at det ble oppdaget så tidlig! Her endte svangerskap utenfor livmor med hasteoperasjon da egglederen min sprakk og jeg fikk indre blødninger!

God bedring til deg

De ville heller ta cellegift for da kunne de beholde egglederen. HCG hadde sunket litt og det var ikke noe blod i bukhullen. Satser på at legene vet hva de gjør.

Prøver du å bli gravid på nytt? Eller har du blitt gravid etter operasjonen, hvor lang tid etter kunne du begynne prøvingen?
 
De ville heller ta cellegift for da kunne de beholde egglederen. HCG hadde sunket litt og det var ikke noe blod i bukhullen. Satser på at legene vet hva de gjør.

Prøver du å bli gravid på nytt? Eller har du blitt gravid etter operasjonen, hvor lang tid etter kunne du begynne prøvingen?

Jada.. Legene har god peiling! Vær glad du slipper operasjon!

Fikk ikke noe konkret beskjed på hvor lenge vi måtte vente med å prøve.. Ble naturlig pause da operasjonen tok en god stund å komme seg fra. Jeg har hatt en MA i ettertid - er nå gravid med ivf desemberbarn dersom alt får bra, men grunnet historikken min er jeg litt mer tilbakeholden
 
<3
 
Back
Topp