Skjønner ingenting

Koskosnuss

Glad i forumet
Var og tok blodprøve i går for å sjekke at HCG sank som den skulle etter spontanaborten jeg hadde for over en uke siden. Jeg antok at jeg mistet og var på privat UL og de kunne ikke se noen ting. Så de sa det måtte ha vært en spontanabort.
Fikk telefon fra legekontoret nå at HCG var stigende? Hvordan er det mulig? Jeg har fortsatt lett blødning. Tør ikke håpe på at det fortsatt er noe der.
 
Dersom det ikke er noe der er det rart om du har stigende hcg, eller? Er du langt på vei da? Kan jo hende dette går riktig vei allikevel? :D
 
Dersom det ikke er noe der er det rart om du har stigende hcg, eller? Er du langt på vei da? Kan jo hende dette går riktig vei allikevel? :D

Jeg vet ikke første gang jeg var evntuelt er gravid. Hvis jeg fortsatt er gravid er jeg 8 uker på søndag. Kan hende det går bra. Men litt skummelt å håpe på noe synes jeg :(.
 
Jeg vet ikke første gang jeg var evntuelt er gravid. Hvis jeg fortsatt er gravid er jeg 8 uker på søndag. Kan hende det går bra. Men litt skummelt å håpe på noe synes jeg :(.
Hmm sa de på legekontoret noe da? Ba de deg bare se det an, eller sa de ingen ting? Skjønner kjempegodt at du er forvirret. Rart om legen ikke ønsker å følge opp dette siden det er din første graviditet.. :S
 
Hmm sa de på legekontoret noe da? Ba de deg bare se det an, eller sa de ingen ting? Skjønner kjempegodt at du er forvirret. Rart om legen ikke ønsker å følge opp dette siden det er din første graviditet.. :S[/QUOTE

Joda, de ringte og ville ha meg inn der i morgen. Fikk komme til fastlegen min på ultralydunsersøkelse. Litt skummelt også:confused::(
 
Så rart! masse lykke til hos legen i morgen.
 
Jeg fikk vite på fredag at jeg mest sannsynlig hadde MA, men har også stigende hcg, skal ta ny blodprøve imorgen og ny UL på fredag..
 
Oj, da det var rart.. Kanskje det er noen der inne likevel. Håper du snart får et skikkelig svar, vondt å gå rundt sånn i uvisse. Håper for deg:)
 
Når var du på ultralyd? Hvis det var før uke 5 da er naturlig at de ikke kunne se noe. Ring legen din og spør om ny ul. Det er alltid litt fare for exu. Krysser fingre at det går bra!
 
Lykke til i dag!
 
Nå har jeg vært på ultralyd hos legen. Utvendig da vel og merke. De kunne ikke se noe til at det skulle være et svangerskap utenfor livmoren noe jeg fryktet det skulle være. I livmoren kunne de skimte noe som kunne ligne en graviditet. Men de ville ikke si noe sikkert fordi på det apparatet hun hadde kunne hun ikke se noe foster før i uke 8. Om jeg er gravid er jeg 7+4. Har bestilt time hos aleris til ultralyd hos gynekolog i morgen tidlig.
 
Takk for lykke ønsker:happy:. Skal bli godt å få vite sikkert i morgen uansett utfall tenker jeg! Tør ikke ha for store forhåpninger, men har jo alltid et lite håpo_O.
 
Back
Topp