Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gikk på ski da jeg var gravid jeg tror det går mest på at det er greit å ikke utfordre nedoverbakkene og holde seg på beina så lenge det føles greit så er det nok ikke noe problem. Jeg fikk vondt i hoftene, så gikk ikke lange turer..
I første graviditet hadde jeg ikke snev av bekkenløsning og kunne gjort det (men var ikke gravid på vinteren). Siste hadde jeg ikke kunnet gjort det. En generell regel er at hvis det ikke gjør vondt kan du fint gjøre det
Jeg får fort litt vondt i ryggen ved f.eks lange steg (typ gå fort til toget..) og ser derfor for meg at langrenn ikke vil være noe særlig for meg, men hadde jeg ikke merket noe hadde jeg tatt meg en tur (bortsett fra at ingen av skiklærne passer da..). Man må nesten bare prøve seg fram, og huske den gode gamle regelen; det er aldri for sent å snu/snu i tide, eller noe i den dur
Jeg elsker å gå på ski, og var på tur senest sist helg. Har da 21 uker på vei. Gikk helt fint, er bare litt mer redd for å falle en vanlig. Nå når vi korte turer, da mista bare er fem år. Har kjent litt til bekkenet tidligere i svangerskapet, men merker det ikke nå. Heller ikke på ski. Gleder meg til neste tur, må bare bli kvitt forkjølelsen først!
Prøver å få meg et par turer i uken. Både koseturer og trening. Sålenge det funker for kroppen din er det bare å nyte jeg spiller også fortsatt hockey, så den skøyterørelsen er jeg borti hver dag. Klassisk går også veldig fint. Og jeg har ikke smerter eller noe, trener styrke 3-4 ganger i uken i tillegg er 17+5.
Gikk langrenn sist for et par dager siden. Er 28+0. Gikk helt fint :-D gikk bare en time, ettersom eg ble ganske sliten i hoftene etterhvert. Holdt meg for det meste unna bakker da selvfølgelig