• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skillsmisse

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Er trist uansett hvor gammel man er [:(][:(][:(]

*Trenger en klem*

Og gjerne gode råd fra dere som er skilsmissebarn.

HAr ingen gode råd dessverre, men sender deg en goooood klem.[:)]

Klem [:)]

Stor klem til deg [:)]

Kleeem!

Huff, trist... [&o]
Har dessverre ingen gode råd..
Men sender de en stor klem!!![:)]

Stor klem!

Jeg var 17, og ble fly forbanna da de fortalte det... Men det hjalp veldig å se at de fikk det så utrolig mye bedre på hver sin kant :) Det tar bare litt tid!

*Klem*

Takk jenter, det varmer.

Får helt angst av tanken på at en annen kvinne skal regjere i barndomshjemmet mitt engang jeg[:(]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Er trist uansett hvor gammel man er [:(][:(][:(]

*Trenger en klem*

Og gjerne gode råd fra dere som er skilsmissebarn.

Heilt sant ....
Opplevde da samma for 3 år sida ( var 27 år)... og ikkje kommen over da endo eg ...

Klem til deg !!!

Huff da snuppa!
Har dessverre ikke erfaring selv, men skjønner det er vondt og vanskelig [&o]

Det er trist når sånt skjer ja, og helt sikkert vanskelig å takle[&o]
Sender deg en klæm!
Selv om det er vanskelig, så er det sikkert en grunn til at det skjer...og blir de lykkeligere av å leve fra hverandre, så kan du kanskje prøve å fokusere på det? MEN, jeg forstår at det kan være vanskelig!!! Jeg har ingen erfaring med dette. Håper du får snakket skikkelig med begge, og kanskje kan få en forståelse av hvorfor det skjer. Sender enda en klæm jeg!

Her gikk de fra hverandre i Februar, så det er fortsatt ganske fersk. Det eneste jeg har å si er å hold kontakt med begge parter og se hvor bra de kan ha det fra hverandre. Her har de det begge bra med hver sin kjæreste. Er ennå ikke klar for å treffe de nye kjærestene , men er veldig glad for at de har det bra. Det eneste jeg var veldig klar på når de gikk fra hverandre var at jeg ikke var intressert i å høre noe stykt om de fra hverandre, og etter det har det faktisk gått veldig bra. Ellers sender jeg deg en stor klem

Back
Topp