• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skillsmisse

Har ikke så mange gode råd å komme med, dessverre.... Men sender deg en gooood, stor klem!!!

ORIGINAL: *bixit

Stor klem til deg snuppa [:(][:(]

Klem! Huff[&o]

klem

Har dessverre ikke noe råd å dele med deg på dette området.
Sender masse gode klemmer  

huff da[:(] Det er IKKE morsomt!!

Min mor og far skilte seg når jeg var.. tror det var 18 år, og, ja, det var hardt... Men, nå kan jeg jo se at de har det Så mye bedre hver for seg. Pappa bor i barndomshjemmet, og mamma kjøpte seg nytt stort hus, og de har det virkelig godt. De samarbeidet også om dåpen, og betaling til ting når Amalie kom.

Så selvom det virker tøft nå, så blir det nok bedre etter hvert,.... Men, huff, litt vanskelig og føle seg imellom noen ganger husker jeg...

Lykke til, og sender deg en STOR klem!!! Ting blir ihvertfall bedre etterhvert!! Det lover jeg deg[;)]

huff er fælt det[&o] var berre 4 år eg da det skjedde her. so er vandt med å reise å besøke far min. sender deg mangen goer klemmer[:D]

Uff, det er aldri noe hyggelig når sånt skjer! Sender deg en kjempestor trøsteklem! [:)]

God klem til deg :)
Ikke noe lett, men tror det er lurt å forvente at de skal oppføre seg voksent. Ikke få deg til å måtte velge side, og skåne deg for dritsnakk. Hvis de klarer det, og i tillegg være hyggelige mot hverandre i ditt selskap, kan det jo gå ganske bra når den vondeste tiden er over..
Uansett, masse lykke til.
Må legge til at jeg var knust når mamma og pappa gikk fra hverandre, men nå ser jeg bare hvor godt de har det på hver sin kant, og er glad for at det skjedde.

STOR klem!!
Jeg er ikke skilsmissebarn.. Men foreldrene mine har ikke vært sammen siden jeg var på Daniel sin alder.. Det er trist[&o]
Savnet mamma når jeg var hos pappa, og savnet pappa når jeg var hos mamma..

Back
Topp