Skikkelige smerter i magen!

Uff, sender en klem <3 Krysser fingrene likevel i forhold til at dette skylder noe ufarlig.
Ja må vel kanskje sjekke litt opp i det så lenge jeg ikke viste hvor langt jeg egentlig er på vei ❤️
 
Klemmer til deg. Hvordan går det med deg?
Takk ❤️ jeg vet egentlig ikke, jeg har små murringer, blør litt brunt blod. Ikke noe blod i bindet i hele natt og bare brunt når jeg tørker meg etter et do besøk i dag. Tok to tester i går før blødningen og de var positive, og tok en nå som var sterkere positiv enn de i går! Skjønner fint lite :(
 
Så rart. Har du tatt digital? Krysser fingrene for at alt er bra til tross for blødninger.
 
Lurt. Spennende å høre hva den viser. Jeg hadde grusomme smerter på mandag så jeg tok en digital som heldigvis hadde gått opp fra 2-3 til 3+ :)
 
Lurt. Spennende å høre hva den viser. Jeg hadde grusomme smerter på mandag så jeg tok en digital som heldigvis hadde gått opp fra 2-3 til 3+ :)
Men jeg har hatt blødning sammen med kraftige smerter så viser den +3 nå blir jeg overrasket :) selvom jeg har mine tvil :(
 
Da håper vi det går bra :) Ta en ul så du får bekreftet at alt er ok. Fortsetter å krysse fingrene for deg.
 
Da håper vi det går bra :) Ta en ul så du får bekreftet at alt er ok. Fortsetter å krysse fingrene for deg.
Var som forventet, den digitale nå viste 1-2 og på søndag 2-3. Det er nok ikke mye håp igjen nå. Drar til legen nå for ny hcg måling iallfall
 
Vært hos legen nå og hcg på tirsdag var 300 å noe. Så ikke veldig høy da heller :( tok ny blodprøve nå. Som jeg får svar på i morgen etter kl 13 :(
Om hcg på tisdagen var 300, så är du i vart fall 2-3 uker på väg. Kan det stämma? Så den borde kanske ligga på över 700 i dag . Håller tummarna för dig :)
 
Om hcg på tisdagen var 300, så är du i vart fall 2-3 uker på väg. Kan det stämma? Så den borde kanske ligga på över 700 i dag . Håller tummarna för dig :)
Jeg hadde en graviditet på utsiden av livmoren, så jeg ble brå operert på fredag :(
 
Back
Topp