Desemberspire20
Ønske om en liten spire ❤️
Uff, sender en klem <3 Krysser fingrene likevel i forhold til at dette skylder noe ufarlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må vel kanskje sjekke litt opp i det så lenge jeg ikke viste hvor langt jeg egentlig er på veiUff, sender en klem <3 Krysser fingrene likevel i forhold til at dette skylder noe ufarlig.
Takk jeg vet egentlig ikke, jeg har små murringer, blør litt brunt blod. Ikke noe blod i bindet i hele natt og bare brunt når jeg tørker meg etter et do besøk i dag. Tok to tester i går før blødningen og de var positive, og tok en nå som var sterkere positiv enn de i går! Skjønner fint liteKlemmer til deg. Hvordan går det med deg?
Nei ikke digital, tenkte å kjøpe etterpå med ukesindikator.Så rart. Har du tatt digital? Krysser fingrene for at alt er bra til tross for blødninger.
Men jeg har hatt blødning sammen med kraftige smerter så viser den +3 nå blir jeg overrasket selvom jeg har mine tvilLurt. Spennende å høre hva den viser. Jeg hadde grusomme smerter på mandag så jeg tok en digital som heldigvis hadde gått opp fra 2-3 til 3+
Var som forventet, den digitale nå viste 1-2 og på søndag 2-3. Det er nok ikke mye håp igjen nå. Drar til legen nå for ny hcg måling iallfallDa håper vi det går bra Ta en ul så du får bekreftet at alt er ok. Fortsetter å krysse fingrene for deg.
Vært hos legen nå og hcg på tirsdag var 300 å noe. Så ikke veldig høy da heller tok ny blodprøve nå. Som jeg får svar på i morgen etter kl 13Å nei. Klemmer til deg.
Om hcg på tisdagen var 300, så är du i vart fall 2-3 uker på väg. Kan det stämma? Så den borde kanske ligga på över 700 i dag . Håller tummarna för digVært hos legen nå og hcg på tirsdag var 300 å noe. Så ikke veldig høy da heller tok ny blodprøve nå. Som jeg får svar på i morgen etter kl 13
Jeg hadde en graviditet på utsiden av livmoren, så jeg ble brå operert på fredagOm hcg på tisdagen var 300, så är du i vart fall 2-3 uker på väg. Kan det stämma? Så den borde kanske ligga på över 700 i dag . Håller tummarna för dig
Såg det hoppas allt gick bra och att du kommer igång snart igen <3Jeg hadde en graviditet på utsiden av livmoren, så jeg ble brå operert på fredag