Skikkelige smerter i magen!

snart3?

Forelsket i forumet
Kom brått for en time siden, ordentlige smerter i magen! Har googlet litt og det skulle jeg aldri gjort. Virker som skikkelige mens smerter og hjelper når jeg ligger og ha magen under varmt vann.
Jeg blør ikke noe! Men er ganske oppblåst nå :(

Flere som har opplevd dette? :/
 
Eg har og en del smerter idag.Ikke noe skarpe smerter men er også veldig oppblåst.Eg tror muligens mine smerter kommer av luft i magen.Eg blør heller ikke
 
Eg har og en del smerter idag.Ikke noe skarpe smerter men er også veldig oppblåst.Eg tror muligens mine smerter kommer av luft i magen.Eg blør heller ikke
Jeg har vært veldig aktiv i dag og i går. Driver å vasker og rydder i huset til min bestemor. Kan jo være jeg har vært litt for aktiv og kroppen sier i fra :)
 
Har hatt en skikkelig aktiv mage i dag jeg også! Blir skikkelig nummen på sidene :) tror det er livmora som strekker seg litt ekstra i dag. Og ekstra oppblåst! Litt sånn kolikk! :)
 
Har hatt en skikkelig aktiv mage i dag jeg også! Blir skikkelig nummen på sidene :) tror det er livmora som strekker seg litt ekstra i dag. Og ekstra oppblåst! Litt sånn kolikk! :)
Ja der sa du det. Kolikk smerter i magen :/
 
Jeg har vært veldig aktiv i dag og i går. Driver å vasker og rydder i huset til min bestemor. Kan jo være jeg har vært litt for aktiv og kroppen sier i fra :)

Ja det er nok godt mulig at det kommer pga det.Eg har hatt litt stress på arbeid idag så muligens derfor eg har hatt smerter.Eg føler press nede i magen men det er vel pga livmoren vokser og presser litt.Satser på at alt er ok :)
 
Ja det er nok godt mulig at det kommer pga det.Eg har hatt litt stress på arbeid idag så muligens derfor eg har hatt smerter.Eg føler press nede i magen men det er vel pga livmoren vokser og presser litt.Satser på at alt er ok :)
Jeg å satser på alt går bra. Men lurer evt på hvis dette er en sa når evt blødning skal komme :0
 
ImageUploadedByBV Forum1436380273.775838.jpg
Sånn ligger jeg nå. Bare jeg ikke er gravid på utsiden av livmoren :(
 
Jeg å har fryktet at jeg er gravid utenfor livmoren. I går hadde jeg så vondt på en side (mensmurringer) at jeg begynte og riste og brekke meg. Så for meg at nå sprengtes eggstokker og alt. Men i dag er jeg tilbake til å ha vondt på begge sidene ( som jeg har hatt dagene før) Skummelt å Google!!!! Spesielt ang. svangerskap utenfor. En plass leste jeg at det var store smerter og blødning og det var jo greit for jeg blødde ikke. Men en annen plass leste jeg at man kunne kun ha vondt også :S Men er vel mest vanlig at man kun har vondt på en side så krysser fingrene for at det ligger der det skal.
 
Sniker fra aug.2014. I mitt første sv.skap hadde jeg utrolig magesmerter den første måneden. Opplevdes som sinnsyke menssmerter. Lå på badegulvet i fosterstilling. Ble henvist til tidlig UL pga frykt for graviditet utenfor livmor. Alt var heldigvis i den skjønneste orden og noen uker senere fikk jeg vite at min mor hadde hatt det på akkurat samme måte!

Krysser fingre for deg og håper/tror at alt er ok :)
 
Hvordan går det med Deg ?? Google er ikke lurt. Hadde ganske vondt i magen for noen dager siden jeg også. Angret fort for at eg Googlet. Er gått over nå da..

håper og tror alt er i sin skjønneste orden :)
 
Dette går nok ikke for meg denne gangen heller, ser ut som det ender i en sa desverre. Satt på do nå og det kom blod! Jeg hylgrina på do når samboer kom hjem for 20 min siden. Hvis dette er en sa er det min 3 nå :(
 
Dette går nok ikke for meg denne gangen heller, ser ut som det ender i en sa desverre. Satt på do nå og det kom blod! Jeg hylgrina på do når samboer kom hjem for 20 min siden. Hvis dette er en sa er det min 3 nå :(
Prøv å legg deg og slapp ordentlig av. Det er ikke uvanlig å blø i starten, men om smertene øker på uten at det blir bedre så må du kontakte legevakt.

Hvor langt er du på vei`?
 
Stor klem til deg ❤️ håper det ikke er det
 
Prøv å legg deg og slapp ordentlig av. Det er ikke uvanlig å blø i starten, men om smertene øker på uten at det blir bedre så må du kontakte legevakt.

Hvor langt er du på vei`?
Jeg har ligget rett ut på sofaen nå siden 18 tiden. Gikk på do og blødde. Og nå har jeg på bind som det ikke er noe blod i på en time og jeg har sluttet å blø når jeg også går på do. Fortsatt smerter men ikke til å sammenligne med de i stad.
Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei eller var :(
 
Mange klemmer til deg, håper det ikke er en sa. Hadde ringt legevakten og hørt hva de sa.
 
Mange klemmer til deg, håper det ikke er en sa. Hadde ringt legevakten og hørt hva de sa.
Takk ❤️ jeg lar det gå litt til for å se om det brått kommer mer blod. Men rart det bare stopper opp sånn å blø?
 
Klem til deg <3 Mye mulig det ikke er en SA heller. Jeg har selv gått gjennom 3 SAer så vet hvordan det føles å gå gjennom det.. Grusomt! Men lytt til kroppen, slapp av og gjør det som skal til for å dempe smerten slik du gjøre med flasken. Mulig du ikke er så langt på vei og at det er en festeblødning.
Jeg har selv mensensmerter-lignende følelser i nedre mage som gjør at jeg ble litt bekymret. Men tror det bare er livmorå så strekker seg pga ingen blødning.
Har du følt på livmorstappen? Så kan det utløse blødning fordi det er så skjørt, ikke lurt (jeg har stoppet med det nå:p) :)
Krysser fingrene for deg :)
 
Klem til deg <3 Mye mulig det ikke er en SA heller. Jeg har selv gått gjennom 3 SAer så vet hvordan det føles å gå gjennom det.. Grusomt! Men lytt til kroppen, slapp av og gjør det som skal til for å dempe smerten slik du gjøre med flasken. Mulig du ikke er så langt på vei og at det er en festeblødning.
Jeg har selv mensensmerter-lignende følelser i nedre mage som gjør at jeg ble litt bekymret. Men tror det bare er livmorå så strekker seg pga ingen blødning.
Har du følt på livmorstappen? Så kan det utløse blødning fordi det er så skjørt, ikke lurt (jeg har stoppet med det nå:p) :)
Krysser fingrene for deg :)

Nå kom det enda mer blod, så er nok over for denne gang også :( Jeg har aldri opplevd en så smertefull sa noen gang! Og smertene har begynt å avta. Jeg har ikke følt på den.
 
Back
Topp