Skikkelig pratesyk....

Oi da, det var ikke meningen å virke frekk nå altså, pastella.... Huff, nå føler jeg meg litt dum her...
Men blander så fælt hvem som er hva nå. Men ser jo at du tar andre kuren med pergotime... Unnskyld....
 
Første menerjeg... Nå surrer det fælt... Hjernen har hatt ferie ei stund nå...
 
Ja, helgene går altfor fort... Feriene også! Litt hardt å begynne å jobbe igjen, før man kommer inn i det...
 
Du virka ikke frekk på meg altså.... Vi holder på å lage barn vi nå vet du [;)] Lager barn og lager teppe!!! Fint det!!!

Det er bra du kommer deg tilbake på jobb snart...FLIRE...

Det er ikke alltisd like lett å skille alle nei!!!
 
For det var absolutt ikke meningen å virke frekk altså.. Huff ja, kanskje like greit at ferien straks er over, så hjernen kommer i gang igjen[;)]

Det var en fin sammenheng det; å lage barn og lage teppe[:D]
 
Kanskje vi skal begynne med det alle sammen...
Ei vennine av meg jobber i skobutikk, og alle der blir gravide, kanskje det er tingen...
 
Ikke tenk på det! Du var IKKE frekk i mine øyne!!!
 
Skobutikk er sikkert løsningen, ja [8D]
 
Hva skal vi begynne med for å bli gravid??? Skal vi selge sko???
 
Jammen ,det hørtes lurt ut[:)] Meld meg på som skoselger!!!!!!!!![:D]
 
Eller så ser det ut som det funker å bli værdame... Alle der er også gravide [:D]
 
he he,jas[:D] Ja, det er jo ikke så vanskelig å spå været om dagen; "Herpå østlandet blir det regn, regn og atter regn... Nærmer vi oss sørlandet, kan vi få perioder med sol, men ellers regn....bla bla bla"[:D]
Ja, jeg tror kanskje jeg skal bli værdame også jeg!!! Kan Vidar Teisen, så kan jeg[;)]
Må bare sminke meg litt først...[;)]
 
Du har et godt poeng der!!Kan jeg også, hvis Teisen er grei nok!!
 
Nå må jeg se på film før jeg legger meg

Så takk for praten med dere alle sammen [:)]

Ha en fortsatt fin kveld og godt natt [:)]
 
Ja, tror vi greier å slå Teisen alle sammen[:D] Ikke så mye som skal til der i gården....Men jas, nå
må du snart hoppe til køys igjen ser jeg på tickeren din....[;)]
 
Vet, jeg gjorde det igår... Får se om vi har overskudd etter filmen i kveld.. Pleier å bli våken utover kvelden, sånn ca nå [8|]
Er litt bak fram jeg...
 
Ja, nå er det filmtid her å. 6days and 7 nights. Sett den før, men må bare nå igjen...

Kanksje det er tingen??? Ser vi film nå, kommer det basselusker ut av skjermen som inneholder babyer...[:)][8|]hmmm, tørr humor...Jeg nei!!!!
 
[:D] haha! Syns du er morsom jeg, dårlig humor jeg også [:D][:D]
har sett filmen jeg også, men den er jo veldig fin da [:D]

Klarer ikke å gå herfra nå jeg....
 
Se om du har overskudd?!?! Næmmen jas, hopp i det nå!!!!Alle soldatene må ligge der å vente på å bli tatt av det store, skumle egget som kommer i morgen vet du, hehe[:D]

Nattinatt[;)]
 
Se der ja!!! Visste du var mere skravlesyk enn filmsyk....[;)]

Hjelp, hjelp, nå kommer basillene kjenner jeg!!!!!!!!!!!!
Kjenner dere?????????

Kanskej vi slipper å bli skoselgere da... Huff, tenk på all denna tåfis-lukta...[:'(]
Nei, da vil jeg heller bli værdame, og smile pent. Men må ta et lynkurs i nynorsk først da...
Eller skal vi bare vente på basseluska kommmer flyvende[8|]
 
Back
Topp