Skikkelig pratesyk....

jas

Forumet er livet
Dagen i dag har vært utrolig kjedelig, med dårlig vær og slikt...
Sitter nå og slapper av foran pcen, og har egentlig veldig lyst til å bare prate tull.....
Noen som vil henge seg på??

Dere er hjertlig velkommen!
 
Ja, hvorfor ikke!!!! Har vært en utrolig kjedelig dag her å... Venter på sol-sol og atter sol[:)][8D]
Harnettopp spist pizza, så ligger rett ut foran pc-en..skikkelig mett ja[:D]
 
Hei. Jeg og er i sløvehumør. Skulle gjerne hengt opp klær, men uff så kjedelig! Tenker på at jeg skal opp om 8 timer, og da blir jeg nesten litt trøtt!
 
Ja, visste at du ikke var vond å be, pebbles[;)]Klesvasken?-nei, den har vi ikke sett....
Mye som skulle blitt gjort her å, men husk; vimå holde hvile dagen hellig[:D]
 
Jeg klarte å sovne på sofaen i stad, så jeg tror nok det kommer til å ta tid før jeg få sove...
Har dødsvondt i hodet i dag, tror det er været sin skyld!!
 
Har faktisk gjort unna endel i dag, sykla tur med hunden til broren min til og med..... Stolt av det i dag!
Klesvask og oppvask ble unnagjort tidligere i dag, veldig glad for det nå!!
 
He he Sollise, jeg så mitt snitt til å skravle litt att jeg vet du! Men nå skal jeg henge opp klær, så skal jeg ta med gubben til sengs! God natt alle sammen!
 
Er med på dette ja... For en kjedelig dag... Ikke noe spennende som har skjedd.... Her har det gårr i å sy på babyteppet som sikkert med denne farta blir ferdig før jeg i det hele tatt er gravid, men det går nok ikke så fort framover!!!

Har vært klesvask da... Men ikke stprt mer!!! Jaja en sånn helg innimellom er nå godt å da...


 
God natt Pebbles
 
Ja, da har du vært flink, jas!!! Svarte forresten på innlegget ditt om den boka; "92 veier...."
Men vet ikke om det var noe spesielt du tenkte på???

Natta, pebbles!
 
God natt pebbles, lykke til i kveld!!
[;)]
 
Takk. Sollise, jeg var nettopp inne og svarte på det!
Takk for tips!!
Nå sitter samboeren og ser på fotball, håper det går bra i dag!!
 
Så fint bilde, pastella... Er det teppet du lager? Så flink du er!!!
 
Det teppet lager jeg ja! Har helt vondt i fingeren etter å ha stikki nåla i teppet i hele dag!! Hehe

Takktakk *smile*
 
Er egentlig skuffet over at denne helgen gikk så utrolig fort....Hadde håpet på å få litt mer ut av helga.
Blir liksom litt slapp av at det skal regne hele jævla tida!!!
I morgen er det jobb igjen, og så er det møte på kvelden...
To uker igjen til skole nå... Siste året, det blir skikkelig spennende!!
Gleder meg til å bli ferdig, jobbe fullt igjen!!!!
[:)]
 
For et sammentreff! Skravlesyk er mellomnavnet mitt også!

dere som har Messenger: jeg er å finne på litlemeg@hotmail.com -OFTE- [8D]
 
Heisann Godhjerta!
Ja, hiv deg på her! Bra du tok initiativet, jas! For her går det også i fotball!Samboeren har laget middag her også. Deilig å få den servert...

Pastella; Hvor lang tid regner du med å bruke på teppet?

Det var bare knall fint! Heldig, den babyen som får det[:)]
 
Vet ikke jeg, men det skal bli ferdig til en eventuell baby kommer!!! Men det går faktisk ganske fort!!! Gleder meg til å ha baby i det, falt for det med en gang selv. Gøy å ha noe som er egenlaget da!!!

Jeg måtte lage middagen i dag, vanligvis så får jeg ferdiglaga middag når jeg kommer hjem fra jobb og det er vaska opp og greier... Så det er litt okey å ta det noen ganger selv å!!!
 
Hei til deg også Fiorelina[:D]

Når kommer babyen, pastella?
 
Den må lages først! Er på første kur med pergotime nå
 
Back
Topp