Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tørr eg påstå at han er ein slask, og du er heilt normalLurer på om det er jeg som er overrenslig eller mannen som er en slask?
Her skifter jeg på sengene annenhver uke.
Mannens sengetøy trengs egentlig å skiftes hver uke. Han sover nå på gjesterommet og jeg synes han kan klare å skifte på sin egen seng. Nå har han hatt det samme sengetøyet i 2 mnd!Og han har vært forkjølet i tillegg. Det stinker inne på det rommet så den døra er stengt og jeg har vinduet på vid vegg hver morgen.
Jeg skifter våre badehåndkler og hånddukene to ganger i uken. Jeg dusjer ca annenhver dag, mannen hver dag. Hvis ikke jeg skifter håndkle til sambo har han det samme gjerne i flere uker. Håndhåndkler skifter han aldri. Barna sine skifter jeg en gang i uka, eldste bader og vasker håret en gang i uken forutenom når han er på svømmingen og har da annet håndkle.
Sengetøy 1-2 g pr 14 dag for voksne, minst ein gang i veka for ungane. Byttar i tillegg etter sjukdom hos alle.
Byttar håndkle ved dusj kvar gang til ungane, ca annakvar gang til meg og mannen sine ligger strødd overalt, så kvar gang på han ogVoksne dusjar ca kvar dag, ungane bader 2-3 g i veka.
Håndhånkle på badet ca eit par ganger i veka, på toalettet som me brukar mindre gløymer eg det heile tiden, så det henger som regel altfor lenge
Du da?
Lurer på om det er jeg som er overrenslig eller mannen som er en slask?
Her skifter jeg på sengene annenhver uke.
Mannens sengetøy trengs egentlig å skiftes hver uke. Han sover nå på gjesterommet og jeg synes han kan klare å skifte på sin egen seng. Nå har han hatt det samme sengetøyet i 2 mnd!Og han har vært forkjølet i tillegg. Det stinker inne på det rommet så den døra er stengt og jeg har vinduet på vid vegg hver morgen.
Jeg skifter våre badehåndkler og hånddukene to ganger i uken. Jeg dusjer ca annenhver dag, mannen hver dag. Hvis ikke jeg skifter håndkle til sambo har han det samme gjerne i flere uker. Håndhåndkler skifter han aldri. Barna sine skifter jeg en gang i uka, eldste bader og vasker håret en gang i uken forutenom når han er på svømmingen og har da annet håndkle.
Min er helt lik. Om ikke jeg skifter så skifter ikke han. Han kunne sikkert hatt det samme i evig tid. Håndkle skifter han hver gang, fordi han kaster håndkle på gulvet når han er ferdig å dusje. Det irriterer meg også.oppvaskkluter, vaskekluter og håndhåndkle skifter han ALDRI! Og om han finner fram ny oppvaskklut så lar han den gamle ligge i vasken. Fysj.
Vaskekluter er nesten ett fremmedord hos oss. Vi har ett stort forbruk av kjøkkenpapirSamma her ang vaskekluten! Den stinkar om ikkje den blir fjerna..! Blir gaaaal![]()
Vaskekluter er nesten ett fremmedord hos oss. Vi har ett stort forbruk av kjøkkenpapir![]()
Mannen takler ikke kluter. Bruker han klut, så kaster han den etterpå. Blå Jif og zalo er hans tingSynes ikkje eg får vaska kjøkkenbenken godt nok uten varmt vatn og klutMen går ein del kjøkkenpapir.
Oh yes! Kopptua (kjøkkenkluten) skyller han ikke etter bruk og legger den i en krøll på vasken. Så matrester og bakterier goffer seg i lunken fuktig klut, og denne skal han bruke om igjen *spy*Min er helt lik. Om ikke jeg skifter så skifter ikke han. Han kunne sikkert hatt det samme i evig tid. Håndkle skifter han hver gang, fordi han kaster håndkle på gulvet når han er ferdig å dusje. Det irriterer meg også.oppvaskkluter, vaskekluter og håndhåndkle skifter han ALDRI! Og om han finner fram ny oppvaskklut så lar han den gamle ligge i vasken. Fysj.
Oh yes! Kopptua (kjøkkenkluten) skyller han ikke etter bruk og legger den i en krøll på vasken. Så matrester og bakterier goffer seg i lunken fuktig klut, og denne skal han bruke om igjen *spy*
Har nok bodd for lenge på østlandet til å kalles nordlening. Mamma pleide å koke tua i en kjele på komfyren med vaskepulver i. Den blir da kritthvit igjen. Det lukter litt spesielt og så stod det nu en sånn kjele å putra en dag søstern hadde med seg kjæresten hjem. Han lurte på hva det var og søs svarer at "mamma koke tua". Han trudde det var en egen matrettHehe! Sier å tua. Eller kopptua om jeg må være T Y D E L I G .Nordlending?
Æsj ja! Samme som her. Jeg skjønner ikke at det går ann å være så ekkel. Kanskje det bare er bra at han ALDRI ser at benker og bord må vaskes etter mat.