Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sengetøy 1-2 g pr 14 dag for voksne, minst ein gang i veka for ungane. Byttar i tillegg etter sjukdom hos alle.Hvor ofte skifter dere sengetøy hos voksne og barn. Og håndkle til voksne og barn og hvor ofte dusjer/bader dere? Og hva med håndhånkle?
Jeg tror enkelte menn rett og slett ikke husker på å skifte slikt.Lurer på om det er jeg som er overrenslig eller mannen som er en slask?
Her skifter jeg på sengene annenhver uke.
Mannens sengetøy trengs egentlig å skiftes hver uke. Han sover nå på gjesterommet og jeg synes han kan klare å skifte på sin egen seng. Nå har han hatt det samme sengetøyet i 2 mnd!Og han har vært forkjølet i tillegg. Det stinker inne på det rommet så den døra er stengt og jeg har vinduet på vid vegg hver morgen.
Jeg skifter våre badehåndkler og hånddukene to ganger i uken. Jeg dusjer ca annenhver dag, mannen hver dag. Hvis ikke jeg skifter håndkle til sambo har han det samme gjerne i flere uker. Håndhåndkler skifter han aldri. Barna sine skifter jeg en gang i uka, eldste bader og vasker håret en gang i uken forutenom når han er på svømmingen og har da annet håndkle.
Det var litt slask ja. Ser samme tendensene på ham her i gården. Tror ikke de tenker over hvor mye man svetter i løpet av natten. Ugh.Lurer på om det er jeg som er overrenslig eller mannen som er en slask?
Her skifter jeg på sengene annenhver uke.
Mannens sengetøy trengs egentlig å skiftes hver uke. Han sover nå på gjesterommet og jeg synes han kan klare å skifte på sin egen seng. Nå har han hatt det samme sengetøyet i 2 mnd!Og han har vært forkjølet i tillegg. Det stinker inne på det rommet så den døra er stengt og jeg har vinduet på vid vegg hver morgen.
Jeg skifter våre badehåndkler og hånddukene to ganger i uken. Jeg dusjer ca annenhver dag, mannen hver dag. Hvis ikke jeg skifter håndkle til sambo har han det samme gjerne i flere uker. Håndhåndkler skifter han aldri. Barna sine skifter jeg en gang i uka, eldste bader og vasker håret en gang i uken forutenom når han er på svømmingen og har da annet håndkle.