Skeptisk?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Noen som har fått skeptiske unger? Husker at vesla hylte om onklene, eller mannfolk generelt, kom for nær i denne alderen. ;) Lillebror er foreløpig uredd, men vil studere ukjente personer lenge.
 
Ikke veldig skeptisk. Litt usikker hvis han ikke ser at jeg er i nærheten bare.
 
Skeptisk til noen menn. Onkelen er verdens skumleste. For noen måneder siden begynte hun å gråte bare han kom inn i rommet. Nå godtar hun å sitte i samme sofa bare jeg er der :p Samtidig elsker hun å møte nye folk bare jeg er med på sosialiseringen ;) Og andre babyer/barn er kjempestas! :)
 
Det går bra så lenge hun er hos meg, men sjelden andre får holde henne. Besteforeldre vi ser flere ganger i uken har først nå den siste tiden kunne holde hun uten gråt med engang.
Så hun er veldig mammadalt altså
 
ikke noe annet enn at han må studere di litt mer nøye.. -les! kjenne dem i trynet osv.. får han ikke det blir han sinna :')
 
Hylskriker til dei fleste over 10 år. På avstand går det fint. Da er han stor sjarmør til dei fleste. Men om noen prøver å ta han, holde han eller ellers være for innpå. Så er det full skrik.

I følge farmor så er han slik fordi vi bortskjemmer han :p og mi mor er jo skikkelig lei seg for at han ikke ville være med henne nå i juleselskapene. Hu ville jo kose med minste barnebarnet :-D haha. Skal ikke være lett :)
 
Ja, min er veldig skeptisk til alle fremmede. Går som regel over etter en liten stund, men det er enkelte mennesker han skriker når han ser.
Er veldig mammadalt... :)
 
Fælt å sei det, men så godt å høyre at det er fleire mammadalter ;)
Her er og mini skeptisk til fremmede, prøver så godt vi kan å sosialisere men med 3 lurer pr dag og ca 2 våkentid imellom blir alt litt stress :(
 
Hun er veldig skeptisk til menn, kommer frem med sutreleppa om de snakker til henne. Damer derimot tar hun imot med åpne armer, og er veldig tillitsfull og blir med på armen uansett hvem :)
 
Hun er veldig skeptisk til menn, kommer frem med sutreleppa om de snakker til henne. Damer derimot tar hun imot med åpne armer, og er veldig tillitsfull og blir med på armen uansett hvem :)

sånn var tantebarnet mitt.. spess til bestefaren sin.. han ble faktisk ikke godtatt før hun var 3år! rart med barn og noen folk..
 
Back
Topp