uff,ja håper den snart samarbeider ighjen...Ja, det er typisk og kransgle da. Men np sover heldignvi alle barm.
Men jeg kommer meg jio ikke på appen. Og npå skale jeg av daten. Håper jeg jommer inn på appen igjen snart:S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff,ja håper den snart samarbeider ighjen...Ja, det er typisk og kransgle da. Men np sover heldignvi alle barm.
Men jeg kommer meg jio ikke på appen. Og npå skale jeg av daten. Håper jeg jommer inn på appen igjen snart:S
Aner ikne hvirfor msgen fikk vondt. Hååer frt ikke er srarten på diaré. .. xghåper det var ett eller annet jeg jar spost...Uffda:/ hvorfor det?:/
Huff !38 hååwr su slipper unda diare! Det er verste sortNnds:/Aner ikne hvirfor msgen fikk vondt. Hååer frt ikke er srarten på diaré. .. xghåper det var ett eller annet jeg jar spost...
Ja håper det.. er iallefall ikke moro med min endetarm.... bor bo nsten på badet da....Huff !38 hååwr su slipper unda diare! Det er verste sortNnds:/
Jeg har ikke hatt diare etter skaden jeg:/ heldigvis! Klarer du ikke stoppe nå heller?Ja håper det.. er iallefall ikke moro med min endetarm.... bor bo nsten på badet da....
må jo kunne være her ifra appem!!!Ja, det er typisk og kransgle da. Men np sover heldignvi alle barm.
Wiik, nå kommer jeg md på appendiks igjen!uff,ja håper den snart samarbeider ighjen...![]()
Ja, ble litt redd, men nå hår det heldigvis igjenmå jo kunne være her ifra appem!!!![]()
Joda, er ikke åå gale. Men er blott dårliger i muskilatiren nå fordi jeg jar vært slapp me dtrekinfa. Lov meg at du ikke slurver eller blir for lat me då trene.Jeg har ikke hatt diare etter skaden jeg:/ heldigvis! Klarer du ikke stoppe nå heller?
Å fy, apendiks?Wiik, nå kommer jeg md på appendiks igjen!hurra?!
Nei! Jeg prøver alt jeg kan å få det inn i hverdagsrutinr! Det går dint mandag-fredag' men helgen sliter e enda:/Joda, er ikke åå gale. Men er blott dårliger i muskilatiren nå fordi jeg jar vært slapp me dtrekinfa. Lov meg at du ikke slurver eller blir for lat me då trene.![]()
Så bra! Kan jo ikke streike nåJa, ble litt redd, men nå hår det heldigvis igjen![]()
Jeg var pgså flink i dtarten og første to åra. Etter at keg slutta med biofedbavken fikk jeg det inn sammen med treninga på treningsstudioet. La inn i programmet. Men nå har jeg ko omtrent ikne trent etter at jeg ble gravid, og da flyter det bare.... kniper innimellom, men blir for dårlig...Nei! Jeg prøver alt jeg kan å få det inn i hverdagsrutinr! Det går dint mandag-fredag' men helgen sliter e enda:/
Hurra, hurra hurra!! bå ble jeg veldif glad!Wiik, nå kommer jeg md på appendiks igjen!hurra?!
Da må du kammen mrg begynnenp igjen!!:/ for det er jo svæært viktig dr for egen teivrivsel ogaå!!:/Jeg var pgså flink i dtarten og første to åra. Etter at keg slutta med biofedbavken fikk jeg det inn sammen med treninga på treningsstudioet. La inn i programmet. Men nå har jeg ko omtrent ikne trent etter at jeg ble gravid, og da flyter det bare.... kniper innimellom, men blir for dårlig...
Appeb!Å fy, apendiks?
Jeg også!Hurra, hurra hurra!! bå ble jeg veldif glad!![]()
Hvilken film plukket hun ut da?Filmen mammaen plukket ut er kjedelig... Blæh. Vi ha roen diskusjoner om hvilke. Fl er vi skal se kan du tro![]()