Ser ut som ar lillegutt snukke sovet mer, men han får ts frt didenHurra?!kpseøog det vaere flere her
jeg vil også opp i senga igjen:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som ar lillegutt snukke sovet mer, men han får ts frt didenHurra?!kpseøog det vaere flere her
jeg vil også opp i senga igjen:/
Nå hang jeg ikke helt med???Ser ut som ar lillegutt snukke sovet mer, men han får ts frt diden![]()
Han skulle nok sovet mer, meb han får ys det sidenNå hang jeg ikke helt med???![]()
Aha, da skjønnet jegHan skulle nok sovet mer, meb han får ys det siden![]()
Ha fbl gløtt .sh du og!Titter hmmm denne tråden også og ønsker alle en flott dag![]()
Treo takk snuppaHa fbl gløtt .sh du og!![]()
Så heeeeeele da!God morgen jenter!! Jeg fikk sove til jeg våknet av meg selv i dag! Så jeg våknet 10 på 10! Er såå deilig å få sovet ut litt! Nå skal jeg stå opp og dusje!!
Hjelper ikke dytte hvif ingen skriber!Neimen! Nå var denne oå avveie igjen! Opp med seg!!![]()
Det er viktig ja!Viktig å ha denne høye oppe!! Æsj SP flinkordvona er i dag da.
Så utrolig deilig, lab ikke fiske sist jeg gjorde detGod morgen jenter!! Jeg fikk sove til jeg våknet av meg selv i dag! Så jeg våknet 10 på 10! Er såå deilig å få sovet ut litt! Nå skal jeg stå opp og dusje!!
Nei, då nå var dra bra du kom så vi kan hilde liv i tråden!Hjelper ikke dytte hvif ingen skriber!![]()
Hihi, trodde båten du var veldig flink til å skrive ført jeg!Fader! Glrmte jvulken reåd jeg svarte pp! Aprry!!![]()