Det å vi! Nå er dr jocsiste innspurtHiji... Så bta! Jeg hår savbet dere også!I kceld må vi sktive som aldri fær!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det å vi! Nå er dr jocsiste innspurtHiji... Så bta! Jeg hår savbet dere også!I kceld må vi sktive som aldri fær!
Det å vi! Nå er dr jocsiste innspurt![]()
Jeg har trpooa!Ikje sant! Rr nå drt jelder! Men tenker vu klsrer fet bea!!!![]()
Jeg har trpooa!
Vi må igbetyall ghi alt!![]()
nå er det gbpånn gass!Hiji... Så bta! Jeg hår savbet dere også!I kceld må vi sktive som aldri fær!
Det var lurt. Jeg har ikke sagt tuil sambo, men sniker meg til mobiltid jeg. Kanskjhe gå litt ofte på toALETTET og sånt:OJepp! Har saht i fra til sanbo at det er skste kvrld i krigen i dsg, så jrg er opåtatt!![]()
Da var jeg klar også.. ungen er lagt og jeg har poppa popcornnå er det gbpånn gass!![]()
Det wer det!;nå er det gbpånn gass!![]()
Så nbra! Unmger i seng her og. Og sambo er ute enn så lenge så nå sitter jeg på pc for en gan gs skyld,Da var jeg klar også.. ungen er lagt og jeg har poppa popcorn![]()
Yeii!!Da var jeg klar også.. ungen er lagt og jeg har poppa popcorn![]()
Ingen som sa i fra tlil meg at ejg skulle hit!!Yeii!!Let the fun begin!!
Hva har dere gjort i dag da...?Yeii!!Let the fun begin!!
Ingen som sa i fra tlil meg at ejg skulle hit!!![]()
Minnelli.. du skal hit!!![]()
Det var lurt. Jeg har ikke sagt tuil sambo, men sniker meg til mobiltid jeg. Kanskjhe gå litt ofte på toALETTET og sånt:O![]()
Det lurte min på før i dag og, sa jeg satt på\ baby7vertden og at det var kjrifg, Da bar etittet han ratrt påp megKeg måtre da hsn lurte åå hva sim var sp spenndne på mobulenHege... Det ksn du gjore vetru
![]()
TAKK for at du sa ifra!! da er jeg på plass!![]()