Skatteoppgjøret

chris

Glad i forumet
Hvordan gikk det med dere? Fikk dere noe igjen, eller gikk dere på en smell?

Her ble det kjempesmell, skyldig 11 000,-  sure penger asså!!!

eg får 2000 tebake...

Vi fikk tilbake ca. 14 000 til sammen, det dekker NESTEN opp de uforutsette utgiftene vi har måttet dekke av sparepengene siste månedene... [8D]
Skal ikke klage - i fjor gikk vi tilsammen ca. 1 500 i smell eller retur, husker ikke helt hvilket... Uansett fikk jeg flere tusen i baksmell, så var litt nervøs i år, ja.

Fikk tilbake 9000 eller noe i den duren. Skal sette de rett inn på plutselig-rømmer-jeg-til-karibien-kontoen min [8D][:D]

jeg får tilbake 22.000kr jeg..:) Fin sommer lønn,men jeg har bestemt meg at jeg skal sette dem inn på konto som kommer til å bli reise konto til ungen :) Eventuvelt skole penger. Men folk er uenig med meg der da. sier at jeg skal bruke dem på meg selv at jeg skal handle inn noe fint til meg selv og klær etter fødslen,men,men får se egentlig hva det blir til litt lei av i handle klær nå hehe hva ville dere gjort?

PS jeg har ikke noe barn fra føra jeg så jeg tenkte jeg kunne hvise fram dattra mi på 4 bein:) har ei til på 4 bein allså ei hu katte,men hun er ikke så glad i bli tatt bilde av.. men det er lille amalia:)

Ville kanskje satt inn deler av dem på sparekonto, og brukt deler av det på meg selv. Si du setter inn 12-15 000 på sparekonto for ungen, som du og besteforeldre og slikt kan sette inn bursdagspenger på i fremtiden (blir fort penger etter noen år), så har du fremdeles 7-10 000 å bruke på babyting, tøy til deg selv osv.
Det er viktig at du tar godt vare på deg selv - en glad mor gir glade barn! [:)]

får igjen ca 10 - 15 000, er ikke sikker enda, for har ikke fått skrevet opp alt jeg kan trekke fra enda.. Men i og med at jeg har tat ut sommerferien min i mai, får jeg ikke store lønninga i juni (får betalt ferie, men ikke tilegg), og jeg får jo heller ikke stipend/lån i juni, så blir vel bare som en erstatning for lønn/stipend/lån...

MEN, får jo utbetalt feriepengene i juni også, og siden jeg ikke skal på ferie i sommer, blir jo det litt "ekstra" [:)]

Jeg får igjen 4000..

her må jeg ut med 3500kr!
ja ja, ikke den verste summen, men sure penger! ;)

hva står det når en har fått igjen?Jeg har brent meg to år på rad,så vil være helt sikker føre jeg sier noe

foreløbig beregnet skatt til gode[:)]får nesten 30 000 tilsammen vi[:)]

ORIGINAL: Teddy81

Ingen tvil her gitt... må ut med 40 tusen... snakk om sure penger jah... [:'(] SHIT... må vel skrive den forb.... selvangivelsen snart også... [:'(][:'(][:'(]

Hvordan har du klart å få en sånn baksmell?? Har de glemt å ta med gjeldsposter og alle avskrivninger eller????

Jeg får igjen 25000, mannen 1500. Så vi kommer godt ut av det, deilig. Vi får feriepenger og sånn omtrent samtidig, så vi kommer til å få en finfin juni! [:)]
Mye av det havner på sparekonto til vi skal bygge huset vårt, noe skal brukes til babyutstyr!

Nesten litt flaut å si det syns jeg, men vi får tilsammen litt over 60000 igjen... Men det er nok fordi vi har så lang vei til jobb begge to, så det blir en del reisefradrag.

niamor: Det er da ikke flaut! Det er jo bare kjempegenialt for dere at dere får igjen så mye! Grattis! [:D] Deilig! Og det er da penger dere har betalt for mye begge to, så det skulle da bare mangle..

Maria: skulle ønske det var meg som kunne begynne å bygge snarest! vi skal ikke begynne før om et par år, spare litt mer penger først.. [;)] Men vi har tomt da, så vi slipper å tenke på det i tillegg.. Lykke til med byggingen! [:)]

ORIGINAL: *Maria*

ORIGINAL: Pijah

Maria: skulle ønske det var meg som kunne begynne å bygge snarest! vi skal ikke begynne før om et par år, spare litt mer penger først.. [;)] Men vi har tomt da, så vi slipper å tenke på det i tillegg.. Lykke til med byggingen! [:)]

Skulle egentlig vente til jeg var ferdig på skole, er (forhåpentligvis) ferdig med revisorutd. om litt over året... Men etter å ha lett etter hus i snart halvannet år uten å finne noe, må det bli bygging.. Godt å ha tomta klar ja! Da vet man hvilken type hus man skal lete etter og kan begynne å planlegge[:)] Vi har enda ikke blitt enige om hus, derfor har vi ikke startet opp enda[8D] Må få opp farta snarest om vi skal ha sjans på tett bygg til vinteren igjen[&:]

Da hørtes det ut som om dere har det litt travelt ja.. Vi bor ved siden av tomten vår, i en leilighet som svigers eier.. Svigers solgte nettopp tomten ved siden av vår, og de har nå brukt ca 10 måneder på å sette det opp. De holder på med egeninnsats nå..

Det er ikke lett å finne det perfekte stedet å bo, så det er greit å ha mulighet til å bygge! Lykke til da! Og lykke til med studiene! [:)]

Vi får ca 8000 igjen så det blir til den nye vognen.

Her blir det en fin-fin sommer. Jeg fikk igjen 26.000, og sambo fikk 14000[:D] Kommer godt med det når lille gutt kommer!! God helg jenter!! Nyt sola[:)]

Vi får igjen 45 000 tilsammen...det blir fine bleie-penger[:D][:D]

Back
Topp