Skatteoppgjøret

ORIGINAL: Teddy81

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Teddy81

Ingen tvil her gitt... må ut med 40 tusen... snakk om sure penger jah... [:'(] SHIT... må vel skrive den forb.... selvangivelsen snart også... [:'(][:'(][:'(]

Hvordan har du klart å få en sånn baksmell?? Har de glemt å ta med gjeldsposter og alle avskrivninger eller????

Solgte leilighet i fjor, hadde ikke bodd der i ett år... [:'(] Hadde det travelt med å flytte sørover jeg! Derfor måtte jeg skatte av det lille jeg tjente. Visste jo om det da, og hadde satt av penger -som vi brukte på husting når vi flyttet inn i nytt hus i desember! Har jo visst hele tiden at jeg fikk denne baksmellen da, så er ingen overraskelse... MEN like kjipt likevel ja!! [:'(]

Blæh, kjipt! Men, sånn er det når kjærligheten tar deg, da blir man gjerne litt oppslukt. Hehe..

Men hvis dere brukte det på husting, så må vel din kjære kunne bidra litt på de 40? Hmm..

Jeg er bare glad jeg fikk igjen jeg.. juhu!

Jeg får igjen 17 000,- og mannen min får igjen 5000,-. Men det er bare foreløpig [:D] jeg har enda mer fradrag i reisepenger, og mannen min har også det, pluss at han bodde på hybel i fjor i forbindelse med at han jobbet langt borte fra hjemmet - så det blir litt ekstra[:)] Passer veldig bra!!

Vi skal bruke pengene på å få det litt fint i hagen med belegningsstein o.l.[:)] Skulle gjerne dratt på ferie for pengene, men jeg kan vel ikke fly til sommeren så da får vi bruke pengene nyttig i stedet...[:D]

Back
Topp