Skulle man få pengene tidligere i år også ? Eller komme de som vanlig i juni?![]()
man får de tidligere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle man få pengene tidligere i år også ? Eller komme de som vanlig i juni?![]()
Hvis ikke du blir plukket ut til kontroll så kan pengene være på konto 1-2 uker etter du leverer innSkulle man få pengene tidligere i år også ? Eller komme de som vanlig i juni?![]()
Googlet fort nå, og det sto "første mulige dato for utbetalinget er 20. Juni"Hvis ikke du blir plukket ut til kontroll så kan pengene være på konto 1-2 uker etter du leverer inn(har jeg lest)

Det stemmer ikke med den infoen som har kommet tidligere - men mulig de har gått bort fra det igjen oga koronaGooglet fort nå, og det sto "første mulige dato for utbetalinget er 20. Juni"![]()
Nei jeg googla enda mer. Så noe kryptisk om at de som svarte først kunne fp utbetaling alleredet i mai, eller tre uker etter den datoen som sto i skattemeldinga. Lite konkret iallefall. Men hørtes ut som det kunne komme tidligere jaDet stemmer ikke med den infoen som har kommet tidligere - men mulig de har gått bort fra det igjen oga korona

Fikk beskjed om at skattemld var kommet, men var en times lang kø på å få komme inn på nettsiden...

Jeg fikk også mail om skattemeldingen. Var 20 min kø når jeg skulle logge inn. Og da ble jeg opptatt med noe annet. Og når jeg gikk tilbake til skatteetaten-fanen så hadde jeg ventet for lenge og måtte stille meg i ny kø![]()

Fortsatt ikke fått min heller. Blir sikkert en av de aller siste som får utsendt, haha![]()