Skattemelding?

Sjekker meilen flere ganger om dagen :p men er sånn sagt ingen hast for min del.
Håper håper håper vi kommer ut så nært null som mulig bare - blir altid redd for å gå i minus
 
Hadde baksmell i fjor for første gang så håper ikke det i år! Sjekker mailen hele tiden nå
 
Venter i spenning!! Har som regel beregnet greit overskudd - i år går vel pengene til bebis uansett
 
Jada, ingen fare for at jeg får nyte overskuddet selv:) men er utrolig deilig med ekstra penger mot sommeren, så jeg bevist sparer hvert år på skatten.
Samme her! Og utrolig nok dukker det nesten alltid opp en uventet stor utgift i den tiden pengene blir utbetalt.. sist tror jeg det var reparasjon av bil! Ellers har jeg brukt pengene på reiser men i år er det nok andre prioriteringer :D Elsker å spare ekstra skatt - så digg å få en slant utbetalt senere :)
 
Samme her! Og utrolig nok dukker det nesten alltid opp en uventet stor utgift i den tiden pengene blir utbetalt.. sist tror jeg det var reparasjon av bil! Ellers har jeg brukt pengene på reiser men i år er det nok andre prioriteringer :D Elsker å spare ekstra skatt - så digg å få en slant utbetalt senere :)
Haha ja det er fryktelig rart det der. Håper vi nærmer oss ferdig med kjelleren på det punktet, sånn at pengene kan brukes på lillegutt:) eller litt sommerkos pp familien, vi får se:happy:
 
Skulle man få pengene tidligere i år også ? Eller komme de som vanlig i juni? :)
 
Back
Topp