Skatt

Hvis du regner ut prisen delt på antall timer i bruk så blir jo ofte ikke prisen så høy :hilarious: hvilken vogn har du sett på? Jeg så at de hadde en vogn fra Aston Martin på Babybanden til 39.000. Nesten litt for billig :p
Stokke trailz, men så er det jo mye tilbehør også :joyful: søskenbrett, vinter kit ++. Eneste negative er vel at jeg ELSKER nordlys lammeskinnposen til sittendel, men usikker på om den passer eller må bytte ut vogna allerede da :bag:
 
Mannen har enkeltmannsforetak, og siden vi er gift, får vi ikke greie på det før om leeenge. I fjor fikk vi ikke vite før i oktober :shifty: Misunnelig på dere andre :p
Jeg har også et enkeltpersonforetak men i tillegg til en fast jobb. Vanligvis får jeg ikke vite før om evig lenge. Men denne gangen fikk jeg utrolig nok en avregning.
 
:dummy:
Tror vi dropper det. Føler ikke for å dra så langt, da jeg fødte nesten 2mnd for tidlig sist gang.
Kjenner følelsen! Selv om jeg har født mine bare 1 mnd før, så vil jeg ikke lenger bort enn Danmark i sommer
 
Jeg har også et enkeltpersonforetak men i tillegg til en fast jobb. Vanligvis får jeg ikke vite før om evig lenge. Men denne gangen fikk jeg utrolig nok en avregning.
Nei, i fjor fikk vi ikke vite det før i oktober. Så deilig at du allerede har fått en avregning :)
 
Nei, i fjor fikk vi ikke vite det før i oktober. Så deilig at du allerede har fått en avregning :)
Grusomt å vente altså!!!
Veldig overrasket over at de har fått det til.
Håper det går i positiv retning for dere også ❤
 
Grusomt å vente altså!!!
Veldig overrasket over at de har fått det til.
Håper det går i positiv retning for dere også ❤
Ja, det er jo i grunn ganske rart, men kanskje du har hatt en ganske forutsigbar inntekt i det siste? Jeg har ikke peiling på disse tingene, men. Alltid nervepirrende å gå og vente Det er liksom en fordel å få vite det ca samtidig som man får feriepenger i tilfelle baksmell :p I oktober har man ikke akkurat så mye som kan hjelpe en.
 
Stokke trailz, men så er det jo mye tilbehør også :joyful: søskenbrett, vinter kit ++. Eneste negative er vel at jeg ELSKER nordlys lammeskinnposen til sittendel, men usikker på om den passer eller må bytte ut vogna allerede da :bag:
Stokke trailz er på tilbud på babycare.no i dag :)
 
Ja, det er jo i grunn ganske rart, men kanskje du har hatt en ganske forutsigbar inntekt i det siste? Jeg har ikke peiling på disse tingene, men. Alltid nervepirrende å gå og vente Det er liksom en fordel å få vite det ca samtidig som man får feriepenger i tilfelle baksmell :p I oktober har man ikke akkurat så mye som kan hjelpe en.
Hadde 300 timer overtid i fjor, så absolutt ikke forutsigbar :hilarious:
Men uansett digg å få vite. Kjørt firmaet i null de siste to åra så kan være derfor.
Har ikke hatt tid til noe ved siden av en jobb som krever alt for mye
 
Vi får igjen begge to, av det jeg får igjen tenker jeg å bruke på td ny barnevogn, bilstol og spare resten :) er igrunn ganske vilt av meg å svi av så mye på ei barnevogn, men når det ikke er penger jeg reknet med så unner jeg meg det :hilarious:

Når man har fått en slik bonus ville jeg også tenkt å bruke det på vogn. Etter å ha trillet et barn, ser jeg absolutt at det er verdt å legge penger i en vogn man er fornøyd med!
 
Back
Topp