Skatt

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Blir det litt ekstra til babyutstyr eller ferie i år, eller blir det tilbakebetaling?

Altinn er selvfølgelig nede i år også :rolleyes:
 
Her ble det en grei slump penger igjen på begge to. Disse pengene spares, og litt går til sommerferien også:happy:
 
Her ble det noen tusenlapper.
Kommer godt med med til høsten.
Stormene jubel :D
 
Kom meg inn, endelig. Fikk tilbake litt her også gitt. Mannen fikk ingenting, men heldigvis ikke baksmell :D felles økonomi gjør at han får ta del i pengene han også :p
 
Takk for tipset, dette har gått meg hus forbi :p Sjekket nå, blir både bilstol, bæresele og seng av dette ;)
 
Får igjen begge to:)

Blir spart :)
 
Jeg får ca 3000 i restskatt mannen får ca 3000 igjen... Så for oss går det ca i 0.
 
Vi får igjen en del, så her blir det bok både vogn, bilstol og seng. :)
 
Mannen har enkeltmannsforetak, og siden vi er gift, får vi ikke greie på det før om leeenge. I fjor fikk vi ikke vite før i oktober :shifty: Misunnelig på dere andre :p
 
Mannen har enkeltmannsforetak, og siden vi er gift, får vi ikke greie på det før om leeenge. I fjor fikk vi ikke vite før i oktober :shifty: Misunnelig på dere andre :p

Haha jeg har også det og mannen og jeg giftet oss i fjor, så nå har jeg dratt med meg han inn i det også :woot:
 
Fikk noen tusen igjen:D går rett til hagen som skal ordnes til sommeren:D
 
Fikk igjen, blir spart til de månedene samboer skal ta ulønna mammapermisjon. For tidlig p dra tilbake på jobb ved 7-8 mnd så hun ska ta ulønna 1-2 mnd til. Og da går pengene til den tia :)
 
Får noen tusenlapper igjen begge to. Mine havner på sparekonto inntil videre.
 
Fikk igjen, blir spart til de månedene samboer skal ta ulønna mammapermisjon. For tidlig p dra tilbake på jobb ved 7-8 mnd så hun ska ta ulønna 1-2 mnd til. Og da går pengene til den tia :)
Veldig lurt å sette av penger til det :)
 
Back
Topp