Skarp smerte

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
I går kveld skulle jeg snu meg i sengen, og plutselig var det som om noen stakk en kniv i siden på magen min. Det varte bare i 30 sekunder, men etter dette klarte jeg ikke å snu meg i sengen uten å liksom holde magen på plass. Regner ikke med at det var noe farlig, husker fra sist at det ble en del vondter i tredje trimester, og det er mye liv og røre der inne, men lurer fælt på hva det kan ha vært. Er det noen grunn til at man ikke bør snu seg for fort når man er såpass på vei? Kan noe gå galt? Noen som vet?

Vet ikke hva det er. Men har det samme selv noen ganger

Jeg har sånne skarpe smerter.. De varer mellom 1-2 timer og har de iallefall 4 ganger i uka. Men ingen kan fortelle meg hva det er..

Mine smerter ligger akkurat over der de tar snittet på KS.. Og jeg har aldri hatt noen operasjon.

Det er vondt men har lært meg å ikke bli alt for bekymra..

Samme her. Har tenkt at det er ligamentene som strekkes litt ekstra...

Har dette MYE! Hatt det i noen måneder faktisk. Det er nok ligamentsmerter. Hadde det ikke med førstemann, men denne gangen har det vært skikkelig ille. Må passe meg veldig når jeg snur meg raskt i sengen eller setter meg raskt opp.

Henger gjerne litt sammen med at magemusklene er ute av funksjon og delt om dagen (min teori) så da blir det slitasje andre steder, i de tilfellene man ellers ville brukt magemuskler.

Har hatt det slik i noen uker jeg.er en ekkel følelse men er ikke bekymret siden det går over

Har hatt litt som om man strekker en muskel og det gjør vondt, men det går over

Usj, jeg er glad for at det høres forholdsvis normalt ut, men ikke glad for at vi skal igjennom sånt i ukesvis til. Jammen er det godt vi får en fin premie for jobben!

Back
Topp