Anbefales virkeligFår sjekke senere da [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefales virkeligFår sjekke senere da [emoji14]
Hahaha, nei ikke sant. Man vil jo helst at de skal være som i den og den serienJeg ble veldig engasjert i Noora og William merket jeg, så på serien og mimret tilbake til alt det styret som var med gutter og sånn før og hadde så medfølelse for William. Så jeg håpet egentlig at han skulle komme tilbake... til jeg så Thomas Hayes på Stian Blipp Show, det ødela hele min illusjon om William [emoji14] Snakk om å leve seg inn i serien a.. (sikkert ikke sunt å se 2 sesonger på en helg!)
Vi så alt på nett - har heller ikke tv hjemmeFår sjekke senere da [emoji14]
Hahaha, nei ikke sant. Man vil jo helst at de skal være som i den og den serien
Hahaha, ja heldigvis.Ja, rart det der altså, man vet jo at det er skuespill! Har heldigvis et godt stykke igjen til de som går til angrep på skuespillere basert på rolle de har hatt
Hahaha, ja heldigvis.
Husker han som spilte T-bag i Prison break sa han sleit litt med det; folk som gjenkjente ham frisket litt ut av og til. En dame hadde til og med løpt skrikende ut av heisen [emoji14]
Hahaha, det tenkte jeg ikke på engang. Ajaj, reverse star struckHahaha, stakkars mann! Og ikke minst henne hvis det gikk opp for henne hva hun egentlig hadde gjort
... og siste sesong tydeligvis
Ajajaj har de sluppet trailer og info :OTrist [emoji30] men hva syns du om hovedpersonen? [emoji1362]
Ajajaj har de sluppet trailer og info :O
Må nesten begynne å lese aviser!!
Digger at Sana er hovedperson, men er litt skuffet over at de gir seg nå. Hadde håpet at det ble 6 sesonger totalt slik at vi fikk fulgt dem ut videregående.Trist [emoji30] men hva syns du om hovedpersonen? [emoji1362]
Digger at Sana er hovedperson, men er litt skuffet over at de gir seg nå. Hadde håpet at det ble 6 sesonger totalt slik at vi fikk fulgt dem ut videregående.
Ja, litt skuffa :/ men gleder meg vilt til at det starter
Nemlig! Priceless!!Enig! Håpa på å få en Vilde i russetiden-sesong
Åååh det hadde vært episkNemlig! Priceless!!
Er det lov å håpe på en bonusepisode i mai neste år? En liiiiiten sneakpeak på russetiden deres? [emoji6]