Ja, det får bare stå til, får kjøpe meg badedrakt
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Thats the spirit! Man er kanskje ikke stolt av kroppen sin men man har all grunn til å være stolt over den jobben den har gjort!Jeg er fortsatt veldig misfornøyd m kroppen min, men den har jaggu meg greid og bare fram 3 barnSå de strekkmerkene jeg har og litt heng her og der, det bærer jeg m stolthet. Skal og vil på babysvømming m Emmeth
![]()
Thats the spirit! Man er kanskje ikke stolt av kroppen sin men man har all grunn til å være stolt over den jobben den har gjort!
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Jeg aner ikke hvor m mye det Koster, jeg skal bruke Råholt svømmehall! Blei nysgjerrig på hvor mye det Koster jeg nåDet ser i hvertfall veldig koslig utBare synd det koster så mye for babysvømming i Pirbadet i Trondheim
![]()
Oi, herre min hatt1900 kr skal de ha for kurs i Trondheim![]()
Ooi,det var dyrt! Men vet det er flere kurs her nede som koster rundt 15-1700 også.. De tar seg godt betalt!:/1900 kr skal de ha for kurs i Trondheim![]()
Oi, herre min hattdet var sinnsykt dyrt!
![]()

Jeg tenkte også å melde Leo på svømming,bare vente til neste kurs er klarthan er jo 2.5 år, å så aktiv å glad i vann,så er nok godt for ha
og meg
![]()