Skal vi skravle???

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Da har mannen stelt og lagt Hermine for ca 25 minutter siden. Regner med hun blir å våkne igjen kl 21 som vanlig :P Nå har jeg kobla på pumpa mens mannen har gått en kveldstur med hunden :) Deilig å hvile litt, håper jeg blir ferdigpumpa før hun våkner!
Har hatt en hektisk dag med barselgruppe, klesvasking og bestilling av reise. Vi skal reise til min far i Lofoten neste helg og være der i ei uke mens mannen er på 2 ukers jobbreise! Blir kos da Hermine aldri har vært der og de kun har truffet henne en gang!

Hva gjør dere???

ingen??? nei.nei, får skravle med meg selv da :P Går helt fint det! Nå er jeg ferdigpumpa, har vel hittil pumpa ca 490 ml idag, skal enda ha ei pumping til før natta. Masse mat til lillemor :D
Venter nå på om hun vil våkne igjen og om jeg skal gjøre klar ei flaske til henne eller om jeg skal vente å se om hun faktisk planlegger å sove o_O

skravle med 1 hånd ;)
Lille er litt urolig og sovnet på armen.
mannen har ordnet servering og set politiserie på tv =)
så koselug å dra på besøk da!!!

wow - du er en superpumper!

og DER var hun våken igjen. Sitter å hører på babycallen at hun ligger og skravler med seg selv :rolleyes:
Hva serverer mannen din i kveld da? Kanskje jeg skal få mannen til å vispe i hop en omelett etterpå ;)

hehehe, takkakk! Man får det man får, varierer veldig fra dag til dag ;) Har en god melkedag idag da :)

jeg BA han hente bacobgull og munkholm =)

hahahaa, FOR en kvelds :p

jepp! =)
koser meg jeg! hehehe

da var vår lille natteravn oppe igjen! Fortærte 120ml mm og er sååå klar for nye eventyr :p *sukk* har hodepine så hadde i grunn vært deilig om hun ville sovet litt i stedet ;)

uff ja det skjønner jeg :(

blei til at jeg måtte ordne kvelds for mannen var så heldig å få servert ei bæsjebleie i fanget :P
Omelett med stekt salami i og ost på :) namnam! Nå er det en episode Castle, pumping og så (forhåpentligvis) natta!

.Omelett er digg:-) Lillemor her sovnet for 10 min siden, satser på ar hun sover til 4 som før, mn i det site har hun begynt å våkne 2. Her ble det ostesmørbrød med lammerull egger jula:-)

Heldig du er som har unge som tar kveld før deg ;) Men som pappa sier: man får da ikke barn for å få være alene på kveldstid! :p

Er med og skravler jeg;) Akkurat pumpa meg jeg og:p Digg og være ferdig for noen timer iallfall. Skal straks legge meg i badekaret;) ÅÅÅh, Bacongull og munkholm hørtes himmelskt ut :gen053 Omelett hørtes heeeelt herlig ut. Emmeth er ikke så glad for jeg spiser egg, det går bra, men han får litt knip. Sambo lurte på om vi skulle :la litt.. jeg bare eeeh, nei jeg vil heller :computer005på BV litt jeg :happy119 laughing7

HAHAHAHA!!! Riktig prioritering! Sett på en spennende serie så glemmer han det vel :P Mannen ville se på Bond på Vox ;) Blei Castle i stedet :p Nå skal pumpa snart kobles på igjen! Bruker å pumpe både kl 20 og kl 22 om kvelden ;)

Det er sant:-) Har lagt mg selv også, skriver fra mobilen, ikke helt lett merker jeg.

ja hvis jeg legger meg så slokner hun også! :) ...men mannen har satt mobilforbud på soverommet (for meg altså) så da blir jeg sittende oppe :p

Han har gått å lagt seg på soverommet
sitt oppe :rolleyes:

heheh, vi deler jo soverom så da er han litt nøye på at jeg ikke får lov å distraheres når jeg egentlig skal sove :p

Back
Topp