skal vi bare gi opp?????

jas

Forumet er livet
nå har jeg fått mensen for ørtende gang.... og jeg begynner å lure på om jeg rett og slett skal bare gi opp???????
Vi har funnet ut som skrevet tidligere, at samboeren min har trege og få spermier... og vi må kanskje begynne å tenke på prøverør..Og akkurat nå føler jeg at det ikke er noe vits i å prøve en gang..Har liksom ikke noe håpe eller følelser for at vi skal klare dette...Føler meg bare litt utafor idag..Litt hjelpeløs kanskje...
Unnskyld hvis jeg er negativ nå, men det er bare slik jeg føler det nå [:(]

Huff da Jas..

Skjønner at du blir motløs, men det er vel dumt å gi opp uten å ha prøvd alt? Vet ikke om en pause hjelper?

Jeg er sikker på at dere kommer til å få det til, men skjønner at det kanskje ikke hjelper å høre dette når man har prøvd så lenge.

Sender deg masse varme tanker over skjermen......

Trøsteklem

Hei jas!

Sendte deg en pm nå... Fikk du den?
Skjønner at du blirlitt frustrert... Men det finnes massevis av løsninger, så
en dag kommer nok spiren til dere skal du se[;)]

Nei ikke gi opp da!!! Ta heller kontakt med gynekologen og sett dere opp på venteliste til prøverør og så kanskje det skjer noe i mens dere venter...

Må aldri gi opp! Det finnes alltid noe håp der ute! Lykke til videre..

forstår deg godt, men ikkje gi opp vennen! [8|]

sollise; fikk pm din, fikk du min??

Vi skal til GU i midten av november, men det er så sinnnnnnnnnsykt leeeeeeeenge til...hehe
må jo bare vente å se hva han sier da, men føler at alle de 17 gangene jeg har fått mensen nå har trøkt meg helt ned i bakken!!
Har så lyst til å ta en pause, men hvordan i helvete gjør man det da??Tenk om det er denne perioden det plutselig skulle skje, og da har vi liksom pause!?!?!!??
og hvis jeg bare skal slappe av og ikke tenke på det, så kommer tankene uansett opp når mensen nærmer seg igjen...
Hadde nemlig en slik innstilling denne pp, tenkte ikke noe særlig på det, og tenkte at siden spermiene har litt "ferie" så kan jeg jo ikke regne med å bli gravid..Men jammen meg ble jeg ikke skuffet nå også....

Ja, jas, jeg har nettopp sendt deg en også.. Håper den er en liten trøst...

Hvor lenge har dere prøvd?
Vi prøvde i 14-15 mnd. før det klaffet, det var slitsomt til tider..
Jeg råder deg til å få henvisning til sykehuset..der finner de løsningen.
Vi ble henvist, men i løpet av de 2 mnd. vi ventet på å komme inn ble jeg gravid [:D]

Så du må ikke miste motet, det holdt jeg på å gjøre flere ganger også..
Vi prøvde og prøvde..og flere og flere av venner og bekjente ble gravide..og det florerte av barnevogner overalt..

Ønsker deg masse lykke til !!

Klemmer fra meg [:D] [:D]

baby 79; vi har prøvd i over et år, hatt 17 pp....
Vi har vært på sykehuset, typen har trege og få spermier..og jeg skal til GU i november..er litt derfor jeg er negativ og føler at det ikke går nå...

skjønner godt at det er frustrerende..men trege og få spermier er det sikkert mange som har, men det skal jo bare en sædcelle til da, og siden du er frisk har dere gode sjanser.

sjefen min tok prøverør med første barnet sitt..og med nummer 2 tenkte de ikke på det en gang og ble bare plutselig gravid..

det er en tolmodighetsprøve uten like.. og en stor påkjenning og mange skuffelser..tro meg..jeg vet hva jeg snakker om. Men alt ordner seg, og legene fikser det meste.

Vet ikke om det hjelper så mye, men du er ikke alene om dette her..og du vil nok lykkes

kjenner jeg meg rett, så holder jeg ut vet dere [:D][:D]
Er ikke den som gir opp, men føler at det er like før noen ganger!!
Vil jo virkelig få den kulen på magen, men hadde ALDRI trodd at vi skulle streve så jævlig for å få det til....
Får det liksom ikke til å stemme!!!

Ikke gi opp du, det skal gå nå.. se bare hva som skjedde med ~Kathrine~ Hun har jo også venta lenge[;)]

jasså, blitt snill tammis???hehe..
Jeg har fått høre mange historier, som gir meg stor håp for at dette skal gå bra..Men noen ganger blir det rett og slett for mye, hvis dere skjønner??!!(seff, gjør dere det [:D] )
Vil bare så inderlig at det skal gå NÅ!!!!!!!!!!!!

fire år er lenge da...Men gud hvor elsket det barnet virkelig blir da..hehe
(mener ikke at dere som blir gravid fort ikke elsker barna deres, dere skjønner hva jeg mener) roter litt i dag..........

Er egentlig et resultat av at det tar tid...mamma og pappa prøvde i et og et halvt år før jeg festet meg, men det blir litt rart når man i tillegg har fått beskjed om at det er en grunn til at det ikke går..

Mener ikke å være kjempe negativ nå, men mye av dette svirrer rundt i hodet mitt nå.....

Er egentlig bestemt på at vi skal klare dette til tross for dårlige spermier(liker det ordet altså)............................................................

Bare ta det rolig,ikke tenk så mye...
Har hørt om de hvor mannen faktisk er blitt konstantert steril,og vips så sitter de med barn![8|]
Prøv å konsentrere dere om noe annet...
Kanskje skaffe dere en katt,så er tankene et annet sted![;)]

er ikke helt kattemennesker da..Har tenkt på hund, men har lyst til å vente med det til vi har fått barn..kjedelig hvis hunden ikke takler å få baby i huset....

Vet at man burde slutte å tenke på det, men er ikke lett altså!!!!!
Og selv om jeg tenker lite på det, så skjer det ikke akkurat mye da. [&:]

TAKK, TAKK!!!!!
Det er godt å få tilbake meldinger av dere alle sammen da!!
Blir liksom litt motivert igjen [:D]

Syns bare denne var så utrolig fin...

savner kjæresten min jeg nå

neida, er ikke ambivalent i det hele tatt...hehe [:D]

hei

Jeg vil bare si at du må ikke gi opp, men jeg skjønner på en måte hvordan det er nå.
Jeg hadde også såååå lyst til å gi opp, vi brukte vel tre år, og det også på grunn av samboer hadde dårlig sædkvalitet, men nå er jeg da gravid, og det gikk av seg selv.

Men det er best ikke å tenke så mye på det , men jeg vet også at det ikke er så lett.

Jeg ønsker deg masse masse lykke til[:)]

Back
Topp