skal vi bare gi opp?????

nå skal jeg legge meg, og i morgen skal dere nok se at jeg er en helt annen person...
Da har jeg fått sovet litt, og fått tankene over på noe annet...
Og kanskje pms går gradevis over [:D]
Er vel nesten ferdig med mensen i morgen igjen, så da glemmer jeg det for ca 23 dager..hehe... Ute av syn, ute av sinn!!

Takk jenter!!
Dere er jo utrolig gode da [:D]
Jeg liker meg skikkelig godt her inne på forumet, og det er godt å få andre tanker rundt enkelte temaer!!

God natt og sov godt jenter!!

Har sagt det mange ganger Jas, gi ikke opp. Skulle det komme til prøverør er det intet nederlag. De fleste venner og familie tror at jeg er hos meg "feilen" ligger, jeg pleier å si at feilen ligger hos oss. Vær bare glad at det fins måter å få hjelp på. Prøverør var slitsomt, men både spennende og lærerikt. De ble bom første gang, men du ser Frida smiler til deg. Lykke til Jas!

takk snuppepia [:D]
Det er koselig å få svar av dere som beviser at noen prøver hos legen ikke har alt å si [:D] At det bare er å stå på til det skjer noe...For en eller annen gang må det jo bare klaffe, ikke sant???? Vi er jo tross alt bare 24 og 25, så det burde ikke være kjempe vanskelig å få det til på den naturlige måten, eller prøverør....
Nei, vi får nå bare stå på!! Nå er det denne perioden, og rett etter neste mens er GU, og det skal bli spennende!! kanskje han sender en søknad om prøverør med en gang..hmmm...vi får se hva som skjer dere [:D]

Back
Topp