Skal, skal ikke vite?

Yassi

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Skal dere finne ut om det blir gutt eller jente på UL? Jeg har vært gravid to ganger før og begge gangene visste jeg ikke hva jeg skulle få. Nå er jeg usikker på om jeg skal finne ut hva det blir eller om jeg skal la det bli en hemmelighet denne gangen også :) Skal dere eller skal dere ikke vite? :)
 
Ja:) Klarer nok ikke vente...
 
vi spurte egentlig ikke etter det på oul i forrige svangerskap, men gutten i magen viste seg villig frem i løpet av seansen så.... :) Man trengte på ingen måte være jordmor for å se det....
 
Har visst med begge mine første og tenke at jeg kanskje ikke skulle vite denne gangen, men er nok alt for nysgjerrig, så skal nok vite :p :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har bestemt oss for at vi veldig gjerne vil vite kjønnet!
 
Vi vil vite kjønnet denne gangen også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har visst begge de andre svangerskapene, men nå har jeg ikke lyst å vite.
Siste sjanse for overraskelse...

Men mannen og storesøster vil veldig gjerne vite, så de vinner vel tenker jeg.
 
Jeg ville egentlig ikke vite sist, men det ville sambo, så han fikk "viljen" sin ;)
Men vil ikke vite det denne gangen. Men spørs jo hvor spent jeg blir på oul da hehe.
 
Visste det sist gang, og skal vite det denne gangen også, så sant de klarer å se det da :)
Er en alt for utålmodig sjel til å ikke vite hva det blir. :D
 
Vet ikke om jeg vil vite... Vil egentlig ikke vite det, men jeg er ganske sikker på at vi får en liten bror i august:)
 
Har heller ikke vist kjønnet de to andre gangene, men here gangen tror jeg at jeg skal vite det :)
 
Visste det ikke sist. Men tror vi skal vite denne gang :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Vil vite ^^ Klarer ikkje og vente heilt til fødselen med å vite :p
 
Visste ikke sist, er litt usikker denne gang... Har ikke så stort behov hverken for det ene eller det andre, blir nok mannen som får bestemme her:)
 
Back
Topp