Skal, skal ikke vite?

Vi skulle egentlig ikke vite sist..meen, gikk til gynekolog, og han tok UL på hver kontroll. Når vi var kommet til uke 28 så klarte vi ikke holde oss lenger, hehe, så da fikk vi vite at det var en liten gutt :)
Synes det er greit å vite jeg, men blir imponert over de som klarer å vente :)
 
Vi har lyst å vite :) Har spurt med de tre andre og, med de to første kunne de ikke se det, krysset beina godt :p
 
Jeg trodde egentlig at jeg ikke ville vite, men har innsett at jeg er aaaaltfor nysgjerrig, og dessuten skal jeg strikke hentesett, og har ennå ikke funnet oppskrift på noe jeg syns er fint som kan funke uavhengig av kjønn ;)
 
Jeg SKAL og må vite :p
 
gubben seie me ikkje ska vite, eg er litt usikker;-) har våre hemmleg fram til etter fødsel med dei to andre, so blir nok til at me venta denna gamgen og.. ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vil og MÅ vite...sånn er vi iallfall jeg ;) sist måtte jeg og vite :)
 
Jeg vil vite det, mest for å forberede meg psykisk etter dødfødselen i sommer.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Vi vil gjerne vite av ren nysgjerrighet. Så utålmodige som vi er så klarer vi nok ikke og vente og se hva det blir.
 
Vi vil vite :) Vi har ikke noe behov for ikke å vite...
 
Vi skal vite:) er så spennt, så på mandag skal jeg ringe rundt å finne en gyn som ikke koster skjorta;) klarer ikke vente til mars:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi vil også vite :) skal til new york uka etter oul, så har lyst å vite hvilke farger jeg kan kjøpe :D
 
Vi visste ikke forrige gang, men tror vi vil vite denne gangen. Har vært litt usikker, men hadde vært kjekt å oppleve det å vite det en gang og! Selv om spenningen med å ikke vite var helt fantastisk!
 
Back
Topp