Lykketreff
Gift med forumet
Kun pappaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det egentlig lov?Ja, det skal han. Og jeg skal ha med meg stesøsteren min som skal fotografere. Og kanskje også den kommende storebroren. Han har veldig lyst, så på det som en selvfølge, men han må se noen fødselsvideoer først og forberede seg. Så får vi se om han fortsatt vil etter det. Og selvsagt ha med seg en som kan ta han med ut osv, så det blir folksomt på føden [emoji23][emoji23]
Barnefar og mamma skal bli med meg <3
Av rein forvedenskap, hvorfor vil han ikke bli med når barnet blir født?Vi har diskutert saken og bestemt oss for at pappaen skal være med under 90% av tiden)) det vil si han vil være ved min side frem til jeg får beskjed at jeg må presse babyen ut av meg, da venter han utenfor rommet ) Ellers skal mammaen min være med meg hele tiden, under selve fødselen også
Hehe) Mannen var åpen til alt mulig, han spurte meg om hva jeg ønsket, så her var det meg som tok avgjørelsen))Av rein forvedenskap, hvorfor vil han ikke bli med når barnet blir født?
Her er det en selvfølge at han blir med på hele fødselen. Han ville blitt knust om jeg nekta han, stakkar [emoji173]
Haha, leste første bestefar