Skal pappaen være med på fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jupp, han må løpe mellom meg og drikkestasjonen og evt for å hente bøtte om jeg må spy :p ellers var han ikke såå til hjelp sist.. Men trengte ikke så mye hjelp heller da..

Ja det må han nå... Skulle nå bare mangle etter min mening :p jeg skal ha ks da så er ikke så veldig mye "fælt" som skjer akkurat :)

Så klart skal han være med :) Kunne ikke falt han inn og ikke være med ifølge han selv. Men hvis det er noe ifm jobben hans som gjør at han ikke rekker det, så har jeg lyst å ha pappa med. Han har stått på den siden tre ganger før og er litt samme typen som samboer. Trenger noen som er rolig og avbalansert med meg ;)

ja han skal være med, spiller ingen rolle om han bruker hele fødelen på å svare på sms fra moren sin, som gleder seg "litt" til å få første barnebarnet. han blir pent nødt til å bli med gitt.

Ja! Hadde ikke klart meg uten ved forrige fødsel. Fantastisk støtte <3

Det får han velge selv... Regner med det siden han var med de første to gangene, selv om han akkurat var ute en tur da nr 1 kom... Når nr 2 kom så sto han å så på at hun kom ut... Ellers trenger jeg han egentlig ikke, vil helst være i fred når jeg føder. Så så lenge han ikke forstyrrer meg så er det greit :-)

Klart han skal være med men han har allerede ytret ønske om å få være i hodeenden av senga. Heeeelt greit for meg ;)

Samboeren min har sagt at han skal se at babyen kommer ut, men jeg har gitt han beskjed om at det kommer ikke på tale! Så han er i alle fall interessert i å være med :-)

Ja:) hvis ryggen holder. Tror han er spent på egen stamina.

Han skal være med, og tror ikke han ville ha vært noe annet sted:-) Han er kjempe flink under fødsel, og masserer og kommer med gode ord og hjelper der han kan, så jeg er veldgi heldig:-)

Han skal være med, også skal mamma være med. forrige fødsel var mamma også med, heldigvis, for faren til min datter måtte gå ut når jeg skulle begynne å presse x) så mamma er med i tilfelle samboeren trenger en pause ;)

Det er klart han skal :-) Og det er ikke noe annet sted han kunne tenke seg å være.

Første fødsel - han skal være med! Min beste støtte som har vært med meg gjennom mye tøft. Så trenger han når dette skjer :-)
Han tuller med at han skal finne reserve i tilfelle jeg går over termin, og elgjakta starter. Han er en VELDIG ivrig jeger :-p

Selvfølgelig skal han være med. Han er mannen i mitt liv, som jeg har valgt å gifte meg med, og som jeg vil ha barn med - ser det som rart at han ikke skulle vært der som støtte for meg.
Bedre støtte enn han (for meg) finnes ikke ❤️

Han skal Være med på sykehuset, men om han blir inne på rommet med meg hele tiden er ikke sikkert. Sist var han så dårlig og måtte ut Før hun kom ut. Kom rett inn når hun var ute. Gjør ikke meg noe om han ikke er der på slutten er I min egen verden uansett:p:)

Her er det en selvfølge.. Jeg hadde ikke klart meg uten han sist og det var veldig stas for han å klippe navlestrengen :)

Back
Topp