Skal noen ta tidlig ultralyd i uke 12?

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Jeg fikk bestilt time i dag :-) Var det i første svangerskap også, syns det var betryggende å se at alt var ok før vi fortalte om graviditeten. Jeg har vært på ul både i uke 7 og 9 hos gyn, men i uke 12 blir det på privat klinikk. Fikk time 21.juli, blir kjempe spennende ❤️

Termin 2. februar 2015

Jeg skal jeg også, er vel litt over 12 uker da, fikk time 29 juli. Skal ikke si noe til noen før etter det:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ta ultralyd 30.juli, da er jeg 12+1. Om alt står bra til skal jeg endelig fortelle alle jeg støter på om den lille i magen :D

Men jeg skal bare til gynekologen min da, er det stor forskjell om man bestiller privat UL på en spesiell klinikk? Er jo ekstremt mye billigere å gå til gynekologen... Men vil selvfølgelig betale mer dersom jeg får bedre svar på hvordan ting ligger an hos en UL klinikk.

Tenkte vi skulle ringe volvat å bestille time til ul i veke 12 ja :) då har vi ferie!:D har allerede vert i uke 7 men tenker det e greit med ein liten oppdatering i veke 12 :) spennande :D

♡ Termin 6. Februar ♡

Jeg tenkte å bestille i uke 12, men har ikke gjort det enda... Hvor mye må man regne med å betale for det da? :)

Vinterbaby2015, jeg fikk beskjed om at jeg må betale rundt 1200-1400 kroner hos privat neste uke :) om du får henvisning koster det 100 kroner!

Kan være billigere noen steder :) ring litt rundt og forhør deg, så finner du sikkert ett billigere alternativ :)

Hvor lang ventetid kan man regne med da? Hvor lenge før bør jeg bestille? :)

Jeg ringte forrige uke og sa at jeg ønsket i uke 9 så da fikk jeg det :) Tror ikke det er så lange ventetider hos private!

Jeg skal ha idag å da spør jeg om jeg kan få lov til å komme tilbake i uke 11/12 det fikk jeg forrige svangerskap . Dette er ikke privat

Lykke til hero :) hvor langt er du på vei i dag?

fastlegen min har ultralyd på kontoret sitt så får se på ultralyd i uke 12 :)

Så bra :D spennende, hvor langt er du nå da?

Der hvor jeg skal gå koster det enten 600,- eller 900,-. Kommer an på om det er både 3D og 4D osv. Skulle egentlig få komme til gynekologen som jeg går til, men rundt uke 12 og 13 var han på ferie Så da blir det privat denne gangen også.

Termin 2. februar 2015

Jeg var i dag så skal jeg igjen 05. August. Da er jeg 12 uker :-)

Back
Topp