LittleBiii
Forumet er livet
Har svart kontrast vegg, hvite karmer og lister og marakesh på resten av veggene. Ble veldig fornøyd med fargenHar brukt marakesh i store deler av huset , det går til alt ...
Høres veldig fint ut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har svart kontrast vegg, hvite karmer og lister og marakesh på resten av veggene. Ble veldig fornøyd med fargenHar brukt marakesh i store deler av huset , det går til alt ...

SkjønnerTakk for tips! Havbris er en fin farge og jeg personlig liker veldig godt Deco Blue. Men føler grått passer bedre inn til de møblene og tingene jeg skal ha med megMen ikke visste jeg at det fantes så mange nyanser med grå og at det skulle bli så vanskelig å velge
![]()
Eg skal slutte å prøve å få heile verda til å gjere alt blått SkjønnerEg skal slutte å prøve å få heile verda til å gjere alt blått
Her har du ein link med forskjellege gråtonar frå Jotun:
https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/shades-of-grey/
Har falt litt for Diskret, men har ikke helt bestemt meg enda Hadde ei venninne som gjorde det før en del år siden.
Hun tok bilder av tapeten, og gikk til forhandleren av maling på et tidspunkt med lite folk og fikk ganske mange gode råd om hvilke typer maling som var best på den type tapet, og hvordan gjøre det.

Tips. Har du standard lister i fargen "bomull" bør du velge en gråfarge med gult i (ellers kan listene se gule ut siden de har gult i seg). Vi har "grå skifer" og "antikk grå". De passer godt til fargen bomull på listene![]()

Jeg hadde ikke giddi å brukt grunning. Kanskje vasket over med salmiakkvann først for å få bort evt fett.Dette er en flat, glatt tapet. Trengs det ikke grunning da? Eller må det helt grunnes først?
Fine farger alle de![]()
jeg maler med tåkedis nå, og den er ganske lys grå. Ville gått for en lys versjonTakk for tips! Havbris er en fin farge og jeg personlig liker veldig godt Deco Blue. Men føler grått passer bedre inn til de møblene og tingene jeg skal ha med megMen ikke visste jeg at det fantes så mange nyanser med grå og at det skulle bli så vanskelig å velge
![]()
jeg maler med tåkedis nå, og den er ganske lys grå. Ville gått for en lys versjon![]()