LittleBiii
Forumet er livet
Jeg skal overta en leilighet nå til helga. Har fått frie tøyler til å male da tapeten i stua der var litt for mye av det gode for min smak 
Har dere noen gode tips til maling på tapet? Og så ønsker jeg å male veggene i en varm gråfarge av noen slag. Noen som vet om noen fine noen som kan passe? Har kikket litt på Jotun Lady Pure Color og Jotun Lady Wonderwall. Noen som vet hvilken som er best av de to typene? Har jo ingen erfaring med sånt, så tips og råd mottas med stor takk
Har dere noen gode tips til maling på tapet? Og så ønsker jeg å male veggene i en varm gråfarge av noen slag. Noen som vet om noen fine noen som kan passe? Har kikket litt på Jotun Lady Pure Color og Jotun Lady Wonderwall. Noen som vet hvilken som er best av de to typene? Har jo ingen erfaring med sånt, så tips og råd mottas med stor takk

Fordi blått. Eg synes "havbris" er ein flott farge. Men dei blir vel ikkje akkurat varme 
Ellers brukte jeg Jorun pure color. Elsker matte, duse, gråfarger, så jeg valgte Washed linen