Skal jeg bli sjef ??

Jeg ville søkt :-) Tror også at du har større sjanse for å få den jobben da du faktisk jobber der per dags dato, kjenner rutinene osv og ikke minst, de kjenner deg :-) Er selv innenfor kjøkken faget og jeg mener personlig at dette hadde vært en kjempe mulighet :-) Dette kommer til å gå supert om du velger å søke, noe jeg håper du gjør ;-)
Jeg har veldig lyst, men veldig redd for familien osv. Og om at hvis det ikke skulle gå bra, at jeg har min jobb å falle tilbake på

Jeg har veldig lyst, men veldig redd for familien osv. Og om at hvis det ikke skulle gå bra, at jeg har min jobb å falle tilbake på

Ja ser den :-/ Har du grunn til å tro at det ikke skal gå greit? Kjøkkensjefer som jeg har jobbet med har jobbet mest dag og noen kvelds vakter

Jeg har jo ikke peiling på ik mat og papir arbeid :P

IK mat er ikke noe "stor greie" sånn egentlig :-D Det setter du deg fort inn i og papir arbeid, det samme her :-) Blir vel mer vare bestilling og evt vaktlister å sånn :-) Du får jo opplæring ;-) Send inn søknad :-D
Har så troen på at dette blir bra :-)

IK mat er ikke noe "stor greie" sånn egentlig :-D Det setter du deg fort inn i og papir arbeid, det samme her :-) Blir vel mer vare bestilling og evt vaktlister å sånn :-) Du får jo opplæring ;-) Send inn søknad :-D
Har så troen på at dette blir bra :-)
Ja jeg bare tenker så på at sjefen ba meg tenke meg godt om. Men tror da jeg hadde klart det. Men har ikke så mye erfaring at jeg føler at jeg kunne f.eks styrt et selskap alene

Ja jeg bare tenker så på at sjefen ba meg tenke meg godt om. Men tror da jeg hadde klart det. Men har ikke så mye erfaring at jeg føler at jeg kunne f.eks styrt et selskap alene

Er det ikke flere på kjøkkenet da?
Kanskje du kan få litt mer informasjon før du evt søker? :-)

Hva med å ta en ny prat med sjefen din, og høre hva hun mente med at du bør tenke deg godt om?

Hun mente at det blir mye jobbing og det er stort ansvar
Hvor lenge har dere jobbet sammen?
Egentlig en litt rar ting å si siden sjefen din går videre til en ny sjefsstilling. Mener hun at det blir for tøft for deg da, sånn som hun kjenner deg?

Hvor lenge har dere jobbet sammen?
Egentlig en litt rar ting å si siden sjefen din går videre til en ny sjefsstilling. Mener hun at det blir for tøft for deg da, sånn som hun kjenner deg?
Ja 3 år eller noe, jeg var lærlingen her, også har jeg kommet tilbake nå. Snakket akkurat med daglig leder og hun virket veldig negativ til det. At jeg var for ung. Men jeg har så lyst at de skal ha troen på meg og gi meg sjansen

Ta utformingen dame:) jeg hadde søkt den stillingen:)

Back
Topp