Skal jeg bli sjef ??

Søk sier jeg :) Mulighet for personlig utvikling, noe som alltid er positivt i mine øyne :)

Man lærer så lenge man lever-gp for it! :)

Søk du!

Men, dersom du har et godt forhold til sjefen som skal slutte ville jeg spurt henne om hvorfor hun mener du skal tenke deg om. Hva ligger bak den meldingen?

hvorfor slutter hun selv? Har hun blitt hentet til mer spennende oppgaver eller har hun søkt seg vekk selv. Du trenger ikke svare meg, men svar deg selv.

For var det egentlig en advarsel om at alt ikke er som det burde være du fikk?

Har du lyst så send en søknad, men lurt å være forberedt på de kan velge noen andre. Jeg søkte da en av mine ledere sluttet fikk ikke jobben og ble jo skuffet de viste jo hvem jeg var osv. På andre siden søker du ikke vett de ikke du er interessert....

Spør først sjefen din om hvorfor hun slutter! Det er så mye tull i den bransjen. Mannen her sluttet å jobbe som kjøkkensjef for 1,5 år siden for det var så mye tull hele tiden. Og aldri helt fri. Alltid noen som ringt å lurte på noe og det hendte ofte at han måtte inn på jobben å hjelpe/fikse noe. Mange lange dager! Sier ikke at det er sånn hos dere, men vet desverre om mange plasser det er sånn. Slutter hun av andre årsaker, så kjør på :D

Ja :) kjøkkensjef
Har du godt forhold til direktøren? Er det stort hotell? Det er krevende å være leder i hotellbransjen, men det er jo gøy også!
Men jeg ville kartlagt krav, forventninger og arbeidsoppgaver først.
Det er mangel på norske kjøkkensjefer, og kjøkkensjefstillingen er ofte best betalte stillingen blandt mellomledere. (Avhenger av hvor i landet)

Syns du skal søke, høres ut som en fantastisk sjanse :)

Åå super spennende :D
Tenk deg hvor kult det hadde vært og hvor mye nytt du vil få lære :D <3
Sender over lykkestøv :D
tusen takk :D
Søk du!

Men, dersom du har et godt forhold til sjefen som skal slutte ville jeg spurt henne om hvorfor hun mener du skal tenke deg om. Hva ligger bak den meldingen?

hvorfor slutter hun selv? Har hun blitt hentet til mer spennende oppgaver eller har hun søkt seg vekk selv. Du trenger ikke svare meg, men svar deg selv.

For var det egentlig en advarsel om at alt ikke er som det burde være du fikk?
fordi det er stort ansvar å ta på seg, og det blir mye jobbing, det var det hun mente :) hun slutter fordi hun har fått jobb som kjøkkensjef på et hotell i hjembyen sin :)
Spør først sjefen din om hvorfor hun slutter! Det er så mye tull i den bransjen. Mannen her sluttet å jobbe som kjøkkensjef for 1,5 år siden for det var så mye tull hele tiden. Og aldri helt fri. Alltid noen som ringt å lurte på noe og det hendte ofte at han måtte inn på jobben å hjelpe/fikse noe. Mange lange dager! Sier ikke at det er sånn hos dere, men vet desverre om mange plasser det er sånn. Slutter hun av andre årsaker, så kjør på :D
ikke noe tull her :) er et lite sted så alt er som det skal :)
Har du godt forhold til direktøren? Er det stort hotell? Det er krevende å være leder i hotellbransjen, men det er jo gøy også!
Men jeg ville kartlagt krav, forventninger og arbeidsoppgaver først.
Det er mangel på norske kjøkkensjefer, og kjøkkensjefstillingen er ofte best betalte stillingen blandt mellomledere. (Avhenger av hvor i landet)
Det er ikke et hotell men et leirsted og gjestegård, ganske liten plass, derfor jeg vurderer det :)

tusen takk :D
fordi det er stort ansvar å ta på seg, og det blir mye jobbing, det var det hun mente :) hun slutter fordi hun har fått jobb som kjøkkensjef på et hotell i hjembyen sin :)
ikke noe tull her :) er et lite sted så alt er som det skal :)

Det er ikke et hotell men et leirsted og gjestegård, ganske liten plass, derfor jeg vurderer det :)
Go for it!

Vi har alle godt av å presse oss ut av komfortsonen i ny og ne, det er den eneste måten å oppnå personlig utvikling! Kjør på! Og skulle du ikke trives med det, så har du hvertfall prøvd og DEFINITIVT lært noe viktig om deg selv :)

Bare pass på at du ikke tøyer egne grenser, slik at det går utover helse og familieliv.
(Det kan jeg fortelle mye om...)

Jeg ville søkt :-) Tror også at du har større sjanse for å få den jobben da du faktisk jobber der per dags dato, kjenner rutinene osv og ikke minst, de kjenner deg :-) Er selv innenfor kjøkken faget og jeg mener personlig at dette hadde vært en kjempe mulighet :-) Dette kommer til å gå supert om du velger å søke, noe jeg håper du gjør ;-)

Back
Topp