Skal jeg bli sjef ??

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Fikk en beskjed her om dagen. Sjefen min skal slutte i jobben som kjøkkensjef. Noe som vil si at hennes stilling er ledig...

Det frister noe enormt å søke på den stillingen, men samtidig ikke. Jeg vil ikke at annen kommer å endrer på alt på miiin arbeidsplass, og tenker at den jobben på en måte passer meg, siden jeg kjenner stedet så godt. Det et lite sted så ikke så mye å holde styr på, samtidig som det er det.

På en Annen side, så skulle jeg hatt mere erfaring og kunnet litt mer, men det finnes jo kurser å div. Det er jo en enorm sjanse for meg, og det hadde vært gøy å prøve. Men blir jo mye ansvar og mye jobbing. Er skikkelig usikker

Ingenting er bedre enn utfordringer og utvikling!! Søk sier jeg, vi mennesker har godt av å lære masse :)
Ja det er sant :)?hun sa til meg hvis jeg skulle søke at jeg skulle tenke meg godt om, men jeg vet jo ikke hva jeg går til :P og det går jo ann å trekke seg om ansvaret blir for stort

Jeg ville søkt i alle fall. Så kan du heller ta et valg om du blir tilbudt stillingen :)

Ja det er sant :)?hun sa til meg hvis jeg skulle søke at jeg skulle tenke meg godt om, men jeg vet jo ikke hva jeg går til :P og det går jo ann å trekke seg om ansvaret blir for stort

Å være kjøkkensjef kan jo være utfordrende, men også veldig gøy vil jeg tro. :)
Og så er det kanskje godt med litt mer varierte oppgaver? Vil tro du takler dette fint, og du har jo fordelen med at du har jobbet der en stund :)

Jeg ville søkt :) Det skader ikke å prøve ;)

Å være kjøkkensjef kan jo være utfordrende, men også veldig gøy vil jeg tro. :)
Og så er det kanskje godt med litt mer varierte oppgaver? Vil tro du takler dette fint, og du har jo fordelen med at du har jobbet der en stund :)
ja jeg tror jeg selv at jeg hadde greid det, og passer til det. Men så må jo mannen være med på det, for det blir mye ansvar for han også
Jeg ville søkt :) Det skader ikke å prøve ;)
Det er jo fristende

Ja! Du må hoppe i det :) ingen kan alt når de begynner i ny jobb, da blir det jo ingen utfordringer. Og om du blir sjef så slipper du at andre kommer inn og endrer på ting som allerede er bra :) lykke til!

Ja! Du må hoppe i det :) ingen kan alt når de begynner i ny jobb, da blir det jo ingen utfordringer. Og om du blir sjef så slipper du at andre kommer inn og endrer på ting som allerede er bra :) lykke til!
Ja det er det jeg tenker på! Liker at ting er som de er

Er det i hotell/restaurantbransjen?

Kjør på! Tenker som de andre over her at det er verdt å prøve! :)
Når er fristen for å søke?

Ville søkt ihvertfall, og hvis de mener du er kvalifisert for jobben så kommer det nok til å gå veldig bra! Stå på!!

Back
Topp