Skal hente vogna i barnehagen,

ORIGINAL: victoriapus

Jeg hadde heller ikke likt at noen andre barns sov i min sønns vogn og utstyr. Men hvorfor bruker han ikke vogna selv? Ta den heller med hjem..

ORIGINAL: Sha

jeg må være veldig sær i deres øyne[8D]

jeg vil ikke at andre ligger i vår vogn! det syns ikke jeg hadde vært ok!

Om de hadde lånt bare vogna en gang til at annet barn hadde vært ok, men hadde ikke likt det.
Synes virkelig de skal spørre først, og sengtøy/poser er ikke ok at det byttes på!

Heldigvis hadde vi ikke det problemet i snuppas bhg.
Der var både vogner og poser /sengtøy merket[:)]

ORIGINAL: Sha

jeg må være veldig sær i deres øyne[8D]

jeg vil ikke at andre ligger i vår vogn! det syns ikke jeg hadde vært ok!

Sign

ORIGINAL: lillemy2000

ORIGINAL: Rugebolla

ser ikke helt problemet med det jeg da , lærte du aldri at det er bra å dele når du var liten !? [:D][;)]

Joa, men jeg liker ikke å dele dyne med folk jeg ikke kjenner, gjør du?

Det er jo bare unger....

ORIGINAL: Rugebolla

ser ikke helt problemet med det jeg da , lærte du aldri at det er bra å dele når du var liten !? [:D][;)]
joa men hvorfor har ikke ungen som låner vogna egen vogn eller pose. synes det er utrolig frekt å snylte på andre fordi man ikke gidder å ta ansvar for utstyr selv.

om di hadde lånt vogna en gang eller to fordi noen andre hadde glemt å ta den med,hadde ikke gjort meg noe.men skulle noen bruke den fast ville jeg at di skulle snakket med med først.

Æsj, jeg ville ikke hatt andre unger i hennes vogn. Det er jo direkte ekkelt jo, tenk bare på smitten dersom de er syke... Men uansett. Du legger ikke deg selv heller i sengtøy andre har brukt, hvorfor gjøre det med ungene.
Og hva i all verden er vitsen med å bytte vogner hvis alle har sin egen likevel!!

Back
Topp