Skal hente vogna i barnehagen,

Nei vettu meg hva, såppas sær er jeg, jeg kjøper ikke en dyr vogn for at andre enn mitt barn skal bruke den. Og er masse sykdommer som er kontakt smitte, nei æsj asså! Hadde tatt med vogna tvert, og lagt inn klage på de som lånte bort vogna til noen andre!

ORIGINAL: lillemy2000

ORIGINAL: Thinkerbell82

Jeg hadde reagert på det, er vår vogn, så skjønner ikke hvorfor ikke alle har med seg vogn om barnet deres skal sove i bhg. Liker hvertfall ikke om de hadde brukt posen/dyna til lillemann[:@].

Men jeg hadde ikke dratt opp nå for å ta vogna, som noen andre sier så går det bare utover barnet som ikke får sove.

Jeg bare går igjen om det ligger noen der å sover, å henter etter sovetid, men vil gjerne få sagt igjen at ikke jeg liker det... Syns egentlig det skal holde en gang... men.... Jeg vet at di ofte bruker den til andre barn, å legger mitt barn i andre vogner.....[8|] Det er jo hennes vogn liksom....

da skjønner jeg hvertfall at du reagerer,jeg hadde ikke syns noe om at de brukte vogna til min sønn på andre barn og spesielt ikke hvis han ble lagt i enn annen vogn...hehe men på den annen side så hadde de ikke fått han til og sove da,for han er veldig knytta til vogna si,merka det når han begynte i barnehagen [;)]
jeg tenker også litt sånn at tenk hvis den ungen er syk og kaster oppi i vogna til barnet ditt...er det greit og eller?

ORIGINAL: Tamiria

Hadde ikke brydd meg. Nå har de fleste som sover i Melissa sin barnehage vogner selv, men om det var krise en dag så kunne de gjerne lånt vogna og posen til Melissa når Melissa ikke brukte det selv.

Enig[:)]

ORIGINAL: lillemy2000

ORIGINAL: Thinkerbell82

Jeg hadde reagert på det, er vår vogn, så skjønner ikke hvorfor ikke alle har med seg vogn om barnet deres skal sove i bhg. Liker hvertfall ikke om de hadde brukt posen/dyna til lillemann[:@].

Men jeg hadde ikke dratt opp nå for å ta vogna, som noen andre sier så går det bare utover barnet som ikke får sove.

Jeg bare går igjen om det ligger noen der å sover, å henter etter sovetid, men vil gjerne få sagt igjen at ikke jeg liker det... Syns egentlig det skal holde en gang... men.... Jeg vet at di ofte bruker den til andre barn, å legger mitt barn i andre vogner.....[8|] Det er jo hennes vogn liksom....

Hva sa de var grunnen til at de gjorde det? Jeg hadde blitt skikkelig sint hvis vi hadde egen vogn i bhg og de ikke la mitt barn i hans vogn, ærlig talt [>:]
Skjønner godt hvorfor du blir litt gretten og full av F da ja [8D]

altså syns det er helt greit at de låner vognene til hverandre innimellom, meeeen å la barna ligge i samme pose/dyne eller annet som er privat syns jeg er veldig uhygienisk. de bør på lik linje som oss i helsevesenet være obs på hygiene og smitte. Æsj...hvem vet hvor ofte folk vasker trekkene på posene eller dyna for den saks skyld hvor barna hoster og sikler, gulper og snørrer!!

det hadde jeg ikke likt, av mange grunner. det samme gjelder om de låner bort tøyet hans eller andre ting. heldigvis gjør de ikke sånt i vår bhg, hverken vogn eller tøy.

og når du har sagt ifra i tillegg, det er jo respektløst. ville ha fjerna vogna fra bhg dersom ditt barn uansett sover inne.

ORIGINAL: Rosa termos

Jeg hadde også reagert på dette...[&:]

En ting er om de kanskje hadde lånt vogna en sjelden gang, men da med det andre barnets pose/teppe/dyne osv..

Du får reise opp og stresse dem litt[;)]

signerer dette og spesielt det jeg har uthevet...

Gå og sjekk!! (gjort det??)
jeg kjøper ikke vogn til mini for at andre skal slippe å ta med egen vogn, de får bruke sine egne. av erfaring vet jeg at unger kan hoste til de spyr, og tørker snørr der de kan [8D] og det kan de gjøre et annet sted enn i vogna til mini.

Om noen hadde lånt vogna vår av og til når min datter ikke hadde bruk for den hadde vært ok. Synes selvfølgelig de kan spørre først uansett, for høflighetsskyld.

Men jeg hadde ikke ønsket de skulle bruke hennes sovetøy, av hygieniske årsaker. Om det skulle skje feil av og til hadde jeg selvfølgelig ikke blitt hysterisk fordet.

Men bevisst bruk av andres utstyr når foreldrene ikke ønsker dette synes jeg er respektløst. Samme om noen mener det er dårlig å ikke ville låne bort vogna si, så burde de ta hensyn når dere har sagt ifra.

At de bruker hennes vogn på andre barn, og legger hun i en annen vogn synes jeg bare er rart?

Pleier de å blande vognene da?? Eller hvorfor legger de andre barn i vogna hans, og han i noen andres vogn??[8|]

Jeg hadde ikke likt det om andre barn sov i posen til jenta mi.. Men at de låner bare vogna, og tar ut posen gjør meg ingenting[:)]

Det hadd aldri falt mæ inn å lagt nånn av ungan i bhg te oss i andre sine vogna... æ har heiller ikke likt hvis bhg te mini har lagt andre unga i hainnes vogn/pose... e da foreldran sitt ansvar å still me vogn/pose... og dæm foreldran som faktisk KLARE det bør no ikke opplev at dæmmers vogn bli brukt te andre [&:]

Hadde de spurt først så kanskje. Men ikke pose/sengetøy.
Og uten å spørre hadde vært helt uaktuellt og jeg hadde blitt ganske så sur ja.[:@]

Ble det stressing? [:D]

jeg mener man da skal spørre i forkant om man låner den bort til andre, og man bruker selfølgelig ikke samme dyne og pose osv!

jeg må være veldig sær i deres øyne[8D]

jeg vil ikke at andre ligger i vår vogn! det syns ikke jeg hadde vært ok!

ORIGINAL: Sha

jeg må være veldig sær i deres øyne[8D]

jeg vil ikke at andre ligger i vår vogn! det syns ikke jeg hadde vært ok!

sign!

Fjerner innlegget mitt jeg.. For jeg leste ikke HELE tråden før jeg svarte [8D]

ORIGINAL: werana

jeg mener man da skal spørre i forkant om man låner den bort til andre, og man bruker selfølgelig ikke samme dyne og pose osv!

sign. de må spør hvis de trenger å låne.

Om jeg hadde sagt i fra at jeg ikke likte det.. og de likvel gjorde det.. så kunne jeg ha funnet på og hente vognen ved sovetid.. bare for å poengtere.

Men hadde det da vært et barn som sov der, så hadde jeg selvsagt ikke forlangt at de skulle vekke det barnet.. men hadde da håpet at de ansatte hadde følt seg litt dumme.. når jeg tidligere har påpekt at vognen er ikke til låns..

hvordan gikk det? henta du den i sovetida, og lå det noen oppi??

Back
Topp