Skal far ha barselferie?

Ingen permisjon med lønn her, så pappaen tar ut to uker ferie:) Siden dette er vårt første barn er jeg veldig glad for å være to i begynnelsen;)

Pappaen får ikke betalt her, fordi han er mellom to kontrakter...kjempekjipt:(
Men blir nok til at han tar en uke ferie etter vi kommer hjem fra sykehuset, dvs kanskje 10 dager totalt..

2 uker betalt her heldigvis!

Kjæresten min jobber offshore så dersom baby kom når han var på jobb hadde han hatt rett på seks dager betalt fri fra jobb. Men han har jobbet seg opp fri så han skal være hjemme til uti mai en gang, så det er deiliiiig :D

Selvstendig så ikke perm med lønn.. Men jeg skal ha ks på en fredag så helgen og kanskje ett par dager uti uka... Men blir nok litt kortere dager kanskje.. Han får hente og levere i bhg og SFO

Ung uføretrygded gubbe her. Så han er alltid hjemme. En fordel nå med mini på vei og etterpå :-P eneste er at han nå går med gipset fot og krykker til MINST 15 april (2 dager før termin). Da skal han inn på kontroll og se hvordan ting ser ut på røngten og slikt. Han opererte tirsdag i sist uke. Kan risikere gips opp til 6 mnd, men mest sannsynlig blir det 2-3 mnd. Så litt handikappet er han nok i starten med å hjelpe med mini. Men jeg kan vertfall plassere mini hos han I sofaen eller noe om jeg må på do eller lignende. Men akkurat byssing og bleieskift og få ungen opp av sengen og slikt må nok jeg gjøre :-P hehe

Her får sambo betalt ei av de to ukene. Om han tar de med engang etter fødsel er litt usikkert. Mamma kommer å skal være hos oss i noen dager, så det kan hende at han tar fri når hun er dratt hjem.

Back
Topp