Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem sa på ammekurset at vi brenner kalorier ved å ammeMen er det slik at man går fortere ned i vekt om man ammer? Tenkte det bare var en myte jeg?![]()
Det er ikke anbefalt å gå på strenge dietter eller slanke seg for raskt når en ammer siden avfallstoffene vil gå i melka. I tillegg er det noen barn som reagerer på at melka blir surere dersom du ammer etter en hard treningsøkt pga melkesyre i musklene dine.eg tenkte rett og slett ikkje på ammingen i går kveld eg
her må eg revurdere planene mine
![]()
Ingen myte.. Alle kaloriene babyen får kommer jo fra din kropp.Men er det slik at man går fortere ned i vekt om man ammer? Tenkte det bare var en myte jeg?![]()
Kan ikkje gå på dietter pga sykdom så det blir det ikkje til uansett.. men i går kveld tenkte eg jo knall hard trening osv. Glemte helt at eg skal ammeDet er ikke anbefalt å gå på strenge dietter eller slanke seg for raskt når en ammer siden avfallstoffene vil gå i melka. I tillegg er det noen barn som reagerer på at melka blir surere dersom du ammer etter en hard treningsøkt pga melkesyre i musklene dine.
Det betyr ikke at det ikke går an å gå ned i vekt og trene og spise sunnere, bare at det ikke må bli for drastisk..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Wihu! Det er jo knall! Ingenting er bedre enn naturlig vektnedgang ;-)Ingen myte.. Alle kaloriene babyen får kommer jo fra din kropp.
71 kalorier per 100 ml morsmelk fant jeg på google..
Skal pumpe som en gal om ammingen ikkje går denne gangen hellerIngen myte.. Alle kaloriene babyen får kommer jo fra din kropp.
71 kalorier per 100 ml morsmelk fant jeg på google..
He, heSkal pumpe som en gal om ammingen ikkje går denne gangen heller![]()
Det er bra, er ikkje så fan av dietter.. så då tar eg å pumper i stedet..He, hefor meg var det iallefall verdens beste slankekur
Uff det hørtes fryktelig lite ut? :/ hvorfor er det sånn?Kommet nok til å ta hensyn til amming, men jeg sliter motsatt, så må nok over på herbalife Shake for å få i meg nok næring og kalorier om det skal gå greit denne gangen... Havner fort tilbake til å leve på 1-2 måltider om dagen :/
Har slitt med matinntak i mage år, og d er en vane som er veldig vanskelig å endre synes jeg.. Kommet meg på rett kjør noen ganger for så å falle av igjen ikke lenge etter.. Tror jeg rett og slett har ødelagt forbrenning og sliktUff det hørtes fryktelig lite ut? :/ hvorfor er det sånn?
-- tasting fra mobil --