Skal du trene

Men er det slik at man går fortere ned i vekt om man ammer? Tenkte det bare var en myte jeg? :P

Men er det slik at man går fortere ned i vekt om man ammer? Tenkte det bare var en myte jeg? :P
Dem sa på ammekurset at vi brenner kalorier ved å amme :) ;)

Jeg har absolutt ingen planer. Satser på at det går som sist, og at jeg kommer tilbake i min egen kropp etter noen måneder, men hvis ikke må det nok andre boller til :P
Har så høy forbrenning at jeg sliter med å holde vekten oppe.. Bare når jeg er gravid at jeg fyller ut buksene mine :p

:o eg tenkte rett og slett ikkje på ammingen i går kveld eg :o her må eg revurdere planene mine:p
Det er ikke anbefalt å gå på strenge dietter eller slanke seg for raskt når en ammer siden avfallstoffene vil gå i melka. I tillegg er det noen barn som reagerer på at melka blir surere dersom du ammer etter en hard treningsøkt pga melkesyre i musklene dine.

Det betyr ikke at det ikke går an å gå ned i vekt og trene og spise sunnere, bare at det ikke må bli for drastisk..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ingen myte.. Alle kaloriene babyen får kommer jo fra din kropp.

71 kalorier per 100 ml morsmelk fant jeg på google..

Her skal det trenes, har tross alt en brudekjole jeg skal presse denne svulmende svineskina opp i. Har også sagt til samboer at han bare kan begynne å spare til en PT til meg, for det skal jeg ha ;) Har nesten litt panikk for å ikke få tilbake min gamle kropp i noen lunde brukbar form og utseende.
Gikk på lavkarbo en stund før jeg ble gravid og det var jo helt supert. Samboer gikk ned 10 kg uten å trene, bare spise riktig.. :)
Så derfor, så fort det lar seg gjøre er jeg tilbake på treningssenteret. Har faktisk bare frøset abo. mitt til 1 juni så, håper jeg kan trene fra rundt juni :)

Det er ikke anbefalt å gå på strenge dietter eller slanke seg for raskt når en ammer siden avfallstoffene vil gå i melka. I tillegg er det noen barn som reagerer på at melka blir surere dersom du ammer etter en hard treningsøkt pga melkesyre i musklene dine.

Det betyr ikke at det ikke går an å gå ned i vekt og trene og spise sunnere, bare at det ikke må bli for drastisk..

Kan ikkje gå på dietter pga sykdom så det blir det ikkje til uansett.. men i går kveld tenkte eg jo knall hard trening osv. Glemte helt at eg skal amme:p vet jo egentlig godt at det ikkje skal slankes når man ammer.. då blir det trilleturer og sunnere mat til eg er ferdig og amme:)

Wihu! Det er jo knall! Ingenting er bedre enn naturlig vektnedgang ;-)

Skal pumpe som en gal om ammingen ikkje går denne gangen heller:p

Kommet nok til å ta hensyn til amming, men jeg sliter motsatt, så må nok over på herbalife Shake for å få i meg nok næring og kalorier om det skal gå greit denne gangen... Havner fort tilbake til å leve på 1-2 måltider om dagen :/

Kommet nok til å ta hensyn til amming, men jeg sliter motsatt, så må nok over på herbalife Shake for å få i meg nok næring og kalorier om det skal gå greit denne gangen... Havner fort tilbake til å leve på 1-2 måltider om dagen :/
Uff det hørtes fryktelig lite ut? :/ hvorfor er det sånn?

-- tasting fra mobil --

Jeg kommer til å trille turer så lenge formen tillater det fra første stund. Etter 6 ukerskontrollen, og hvis alt er bra, vil jeg begynne å trene vanlig igjen :) Trener mye styrke på treningssenter, så kommer til å fortsette med det. Man går jo ned en del i vekt av å amme, og man skal ikke slanke seg mens man ammer. Men en endring av kostholdet i retning av å kutte ut søtsaker og mettet fett og å trene er aldri feil :) Å begynne med f.eks. måltidserstatninger og kjøre hardtrening for å slanke seg mens man ammer, er ikke anbefalt. Husk at mye av overskuddet går i melka, og det trenger den lille :)

Uff det hørtes fryktelig lite ut? :/ hvorfor er det sånn?

-- tasting fra mobil --
Har slitt med matinntak i mage år, og d er en vane som er veldig vanskelig å endre synes jeg.. Kommet meg på rett kjør noen ganger for så å falle av igjen ikke lenge etter.. Tror jeg rett og slett har ødelagt forbrenning og slikt :( men vet at med shake så får jeg i meg de måltidene jeg skal og de næringsstoffene kroppen trenger :)

Back
Topp