Skal du til gravidfotografering?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Moren min har foto som hobby, så tenkte hun skulle få leke seg med å ta noen slike bilder. Hun driver og eksperimenterer med portrettfotografering om dagen.

Nei [emoji23] Har ingen behov for å bruke penger på å forevige denne slappe, svære, vassne og hovne kroppen [emoji23]

Håper det. Har bilde av magen med de to andre. Utrolig koselig og ha[emoji170] håper bare at jeg kan vente noen uker til, slik at magen er så nært termin-stor som mulig.

Håper det. Har bilde av magen med de to andre. Utrolig koselig og ha[emoji170] håper bare at jeg kan vente noen uker til, slik at magen er så nært termin-stor som mulig.

Det er koselig da :)

Er ikke det ett godt minne da? :D :D
Du får ta bilder hjemme da :)

Har tatt et par bilder hjemme så gutta kan få se hvor de bodde i 9mnd, men syns ikke graviditeten er noe hyggelig minne når man kun spyr og har vondt og ikke har et snev av hverken farge eller overskudd igjen :p

Håh, nånei! :p
Føler meg virkelig ikke lekker, til mannens store frustrasjon.. :b

Du er heldig der da :)
Jeg syns det. Stort sett tar hun bilder av natur og landskap, men hun har i det siste prøvd seg på å ta mer portrettbilder, så da må man jo stille opp som offer/modell i ny og ne :D

Dere som tenker å ikke ta bilder, jeg syns virkelig dere burde revurdere, om ikke hos en fotograf så prøv å få tatt litt fine bilder privat.
Noen av mine favorittbilder når jeg var lita var av mamma som var gravid med meg, det var så rart å tenke på at jeg var inni henne på de bildene :)

Blir nok bare til at vi gjør det privat. Sparer heller de kr til nyfødt fotografering i såfall. Jeg har tatt bilde av magen hele veien, så har dokumentert hvordan den vokser hvertfall [emoji6]

Mitt lite råd er iallefall ta bilder av magen hjemme :)

Jeg følte meg som verdens største hval, oppblåst å jævlig.
Takk gud for at vedkommende jeg hadde med meg til fødselen tok 2 bilder av meg, det er de eneste 2 bildene jeg har som gravid.

Dere som tenker å ikke ta bilder, jeg syns virkelig dere burde revurdere, om ikke hos en fotograf så prøv å få tatt litt fine bilder privat.
Noen av mine favorittbilder når jeg var lita var av mamma som var gravid med meg, det var så rart å tenke på at jeg var inni henne på de bildene :)

Tar hjemme, men jeg har liksom ikke hatt noe mage å skryte på meg før nå :p Men å stille opp på noe småklein photoshoot ala fotballfruen kan jeg spare meg [emoji23]
Ei på facebooken min hadde tatt noen halvproffe greier der kun ligger langt utti vannet med halve kroppen over vann, stranda hval var min eneste tanke [emoji23] Hun var så fin gravid, men de liggebildene i vannet gjorde henne ingen tjenester [emoji23] Skal sies at hun ler av de idag og lagt til en hvalemoji på teksten[emoji229][emoji229]

Tar hjemme, men jeg har liksom ikke hatt noe mage å skryte på meg før nå :p Men å stille opp på noe småklein photoshoot ala fotballfruen kan jeg spare meg [emoji23]
Ei på facebooken min hadde tatt noen halvproffe greier der kun ligger langt utti vannet med halve kroppen over vann, stranda hval var min eneste tanke [emoji23] Hun var så fin gravid, men de liggebildene i vannet gjorde henne ingen tjenester [emoji23] Skal sies at hun ler av de idag og lagt til en hvalemoji på teksten[emoji229][emoji229]
Haha! Uffa, trenger ikke være noe sånt kleint noe, tenkte mer noe der du får tatt bilde med skikkelig kamera og føler deg litt vel. Men kan jo være av at du spiser is på verandaen feks.

Ja her skal vi. Gravidfotografering med mann og barn. Blir så koselige bilder å ha som minner:)

Ja! Venninna mi er veldig glad i fotografering så hun skal til i slutten av juli en gang. Tenker noe ala dette, jeg vil værtfall ha et veldig sommerlig tema med lyse farger, og blomsterkrans i håret ❤ Syntes også bilder i åkre/høyt gress blir fineIMG_4127.JPG

Her blir det nok gravidfotografering, gjorde det ikke sist og tenker dette er siste sjansen.
Tenker å dra til et studio og ta bilder i undertøy med skjorte eller kimono over. Har funnet noen bilder jeg liker så godt der det er tatt litt på avstand og fokuset på magen blir veldig fint:Heartred

Back
Topp