M
Moderator Tone
Guest
Eller kanskje du allerede har vært?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moren min har foto som hobby, så tenkte hun skulle få leke seg med å ta noen slike bilder. Hun driver og eksperimenterer med portrettfotografering om dagen.
Nei [emoji23] Har ingen behov for å bruke penger på å forevige denne slappe, svære, vassne og hovne kroppen [emoji23]
Håper det. Har bilde av magen med de to andre. Utrolig koselig og ha[emoji170] håper bare at jeg kan vente noen uker til, slik at magen er så nært termin-stor som mulig.
Er ikke det ett godt minne da?![]()
![]()
Du får ta bilder hjemme da![]()
Jeg syns det. Stort sett tar hun bilder av natur og landskap, men hun har i det siste prøvd seg på å ta mer portrettbilder, så da må man jo stille opp som offer/modell i ny og neDu er heldig der da![]()
Dere som tenker å ikke ta bilder, jeg syns virkelig dere burde revurdere, om ikke hos en fotograf så prøv å få tatt litt fine bilder privat.
Noen av mine favorittbilder når jeg var lita var av mamma som var gravid med meg, det var så rart å tenke på at jeg var inni henne på de bildene![]()
Haha! Uffa, trenger ikke være noe sånt kleint noe, tenkte mer noe der du får tatt bilde med skikkelig kamera og føler deg litt vel. Men kan jo være av at du spiser is på verandaen feks.Tar hjemme, men jeg har liksom ikke hatt noe mage å skryte på meg før nåMen å stille opp på noe småklein photoshoot ala fotballfruen kan jeg spare meg [emoji23]
Ei på facebooken min hadde tatt noen halvproffe greier der kun ligger langt utti vannet med halve kroppen over vann, stranda hval var min eneste tanke [emoji23] Hun var så fin gravid, men de liggebildene i vannet gjorde henne ingen tjenester [emoji23] Skal sies at hun ler av de idag og lagt til en hvalemoji på teksten[emoji229][emoji229]