M
mamma_82_
Guest
???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utifra de 59 ukene med 80%, så er 10 av de ukene BF sine? forsto jeg det riktig da?Dykk kan få 49 veker med 100% lønn eller 59 veker med 80 % lønn. 10 veker er forbeholdt far (fedrekvoten) og 10 veker er forbeholdt mor (mødrekvoten). Resten er den såkalte fellesperioden...
Jepp, det stemmerSå utifra de 59 ukene med 80%, så er 10 av de ukene BF sine? forsto jeg det riktig da?
men husk, fedrekvoten er inkludert i dei 49 vekene mødrekvoten + fellesdelen er med andre ord 39 veker ( med 100% lønn)Jeg skal ta hele fellesperioden, 100% i 49 uker og så forlenger jeg permisjon et par mnd ulønnet. Han skal bare ha fedrekvoten
Ja, det jeg mente gikk litt fort i svingene hehemen husk, fedrekvoten er inkludert i dei 49 vekene mødrekvoten + fellesdelen er med andre ord 39 veker ( med 100% lønn)
Hvis du tar ulønnet perm mellom din perm og pappaperm, så må pappaen søke om utsettelse av pappaperm.Jeg tar ulønnet perm i etterkant av 100% perm. Man har rett på å få ta ut ulønnet perm i etterkant av fødselspermisjon.